یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل اسپانیا، اعلام کرد که این دو تیم می توانند در جام جهانی نمایش های بهتری داشته باشند.
کد خبر: ۵۸۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ 24 March 2018

به گزارش تابناک : در این دیدار که در دوسلدورف برگزار شد، رودریگو در دقیقه 6 اسپانیا را پیش انداخت اما در دقیقه 35، توماس مولر با یک شوت تماشایی دروازه داوید دخیا را باز کرد و کار را به تساوی کشید.

 

آلمانی ها در نیمه دوم موقعیت هایی برای زدن گل دوم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند؛ با این وجود، لوو از عملکرد شاگردانش راضی است و معتقد است که هر دو تیم اسپانیا و آلمان تا جام جهانی پیشرفت خواهند کرد.

 

 

 

 

او به سایت فدراسیون فوتبال آلمان گفت:" فکر می کنم این آزمون فوق العاده ای برای هر دو تیم بود. ما می توانیم از این دیدار چیزهای زیادی یاد بگیریم؛ به همین دلیل می خواستیم مقابل تیم هایی مانند اسپانیا و برزیل بازی کنیم.

 

به عنوان یک تیم تنها در صورتی می توانید خودتان را به درستی ارزیابی کنید که مقابل بهترین ها قرار بگیرید. با این وجود، ما همچنان می خواهیم پیشرفت کنیم و بهتر شویم. ما می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم و فکر می کنم هر دو تیم توانایی کامل شان را در این دیدار نشان دادند. این دیدار بسیار باکیفیتی بود و فکر می کنم هواداران می توانند از آنچه در این دیدار دیدند، راضی باشند."

 

 

منبع : ورزش سه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار