به مدت یکماه؛
جاده پردیسان به کهک از امروز، به منظور اجرای اتصال محور آیت‌الله بروجردی به شهر پردیسان و جاده پردیسان کهک(ورجان)، به مدت یک ماه مسدود خواهد شد. شهروندان برای تردد به سمت مسیر کهک از محور جایگزین جاده لنگرود استفاده کنند.
کد خبر: ۵۸۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۳ 04 April 2018

به گزارش تابناک قم، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: جاده پردیسان به کهک از امروز به دلیل اجرای عملیات عمرانی به مدت یکماه مسدود خواهد شد.

حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به آخرین وضعیت اجرای بلوار آیت‌الله بروجردی و اتصال این محور شریانی به منطقه پردیسان اظهار کرد: در حال حاضر فاز اول و دوم این پروژه تا شهرک قدس در اختیار مردم است و فاز سوم آن نیز به طول ۶ کیلومتر حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان در حال اجرای زیرسازی و روسازی بتنی و آسفالت است.

وی با تأکید بر اینکه عمده‌ترین مسئله در تکمیل پروژه آیت‌الله بروجردی و اتصال آن به پردیسان اصلاح هندسی محور پردیسان کهک است، خاطرنشان کرد: به همین منظور با توجه به اینکه این محور خارج از محدوده شهری بوده و باید بسترسازی لازم برای اتصال بلوار آیت‌الله بروجردی به محور پردیسان کهک انجام می‌شد، تصمیم بر انسداد مسیر و اجرای اصلاحات هندسی گرفته شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر اینکه به منظور اجرای اتصال محور آیت‌الله بروجردی به شهر پردیسان و جاده پردیسان کهک(ورجان)، این محور به مدت یک ماه مسدود خواهد شد، افزود: از شهروندان محترم درخواست داریم که برای تردد به سمت مسیر کهک از محور جایگزین جاده لنگرود استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار