کارشناس رسانه و خبرنگار باسابقه صداوسیما در عراق و سوریه گفت: ظهران علوش‌ یکی از فرماندهان داعش مقابل دوربین ‌از تخریب حرم حضرت زینب(س) گفت اما طولی نکشید که با همت مدافعین حریم اهل‌بیت و کسانی همچون حسن کریدی به‌هلاکت رسید.
کد خبر: ۵۸۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۷ 08 April 2018

به گزارش تابناک قم، حسن شمشادی در مراسم رونمایی مستند "هفده" و تجلیل از مقام شهید مدافع حرم حسن کریدی که در سینما آیه برگزار شد، اظهار داشت: 85 ماه گذشته ماجرای درگیری در سوریه آغاز شده که در آن روزها چند ماه از وقایع تونس و بحرین و یمن گذشته بود و شبکه العربیه خبر از انقلاب قریب‌الوقوع مردم سوریه می‌دادند و موج‌هایی ایجاد و در شبکه‌ها منتشر کردند که این مطلب با واقعیت تفاوت زیادی داشت.

وی با اشاره به انحراف عده‌ای از مسئولان در ماجرای سوریه افزود: مقام معظم رهبری خط روشنی را برای ما ترسیم کردند که تحت عنوان دفاع از حریم ولایت و اهل‌بیت(ع) مطرح شد و بسیاری این پیام را با بصیرت و آگاهی خود به‌خوبی دریافت کردند.

کارشناس رسانه و خبرنگار باسابقه صداوسیما در عراق و سوریه با اشاره به شخصیت شهید حسن کریدی گفت: همه مردان بزرگ ازجمله این شهید نوجوان از بصیرت برخوردار بوده‌اند و صرفاً از روی احساس و شور تصمیم‌گیری نمی‌کنند بلکه از شعور بالایی برخوردارند.

شمشادی تصریح کرد: عده‌ای که در مورد مسئله سوریه و عراق تشکیک کرده و در مورد فلسفه اسلام و قیام عاشورا چیزی نمی‌دانند این مطلب را درنیافته‌اند که با همین اتفاقات، جبهه مقاومت و ارتشی که باید در دنیا زیر نظر فرماندهی واحد مطرح می‌شد، شکل‌گرفته و تمام دنیا از وجود محور مقاومت آگاه شده و تمام نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.

وی ادامه داد: تمام فرماندهانی که در مدت فعالیت خود در سوریه و عراق دیدم در مورد یک مطلب اتفاق‌نظر داشتند که راجع به قدس به‌عنوان هدف اتفاق‌نظر داشتند و گوش‌به‌فرمان ولی بودند.

کارشناس رسانه و خبرنگار باسابقه صداوسیما در عراق و سوریه ابراز کرد: آل‌سعود و آل‌ثانی و بسیاری از سیاستمداران غربی از سقوط نظام سوریه گفتند اما آن‌ها رفتند ولی سوریه باقی ماند، چون دیده‌بان بزرگ ما اعتقاد داشتند که محور مقاومت با عزم راسخ خواهد ماند.

شمشادی با تأکید بر نقش مهم رسانه عنوان کرد: تنها سلاحی که 24ساعته شلیک می‌کند رسانه بوده که در سوریه ما شاهد بودیم که پیش از آنکه جنگ در جبهه‌ها شروع شود جنگ رسانه‌ای آغاز شده و شبکه‌های العربیه و الجزیره کارشان را شروع کردند، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های رسانه‌ای که باید در جبهه مقاومت صورت گیرد همین مستندسازی‌هایی است که امروز اکران خواهد شد.

وی بیان کرد: در این راه سختی‌های بسیاری پیشِ‌رو بوده که یکی از آن‌ها طعنه زدن به مدافعین حرم بابت دریافت پول به‌ازای جنگ است اما با تمام این ناملایمتی‌ها مدافعین حریم اهل‌بیت(ع) ایستادگی کردند.

کارشناس رسانه و خبرنگار باسابقه صداوسیما در عراق و سوریه افزود: ظهران علوش، یکی از فرماندهان داعش وقتی به حرم حضرت زینب(س) نزدیک شد مقابل دوربین ایستاده از تخریب حرم حضرت زینب(س) گفت اما طولی نکشید که با همت مدافعین حریم اهل‌بیت و کسانی همچون حسن کریدی به‌هلاکت رسید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار