در لیگ دسته اول؛
تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران برابر مس رفسنجان به میدان می‌رود.
کد خبر: ۵۸۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ 09 April 2018

به گزارش تابناک قم، هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز سه شنبه ۲۱ فروردین برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها تیم صبای قم در دیداری خارج از خانه به دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان می‌رود.

صبای قم که ۲ هفته پیش به دسته دوم سقوط کرده است اکنون در مسابقاتی تشریفاتی در لیگ دسته اول به میدان می‌رود و بازیکنان این تیم در بازی‌های باقی مانده را بازیکنان جوان و کم تجربه صبا تشکیل می‌دهند.

دیدار تیم‌های صبای قم و مس رفسنجان از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه در رفسنجان برگزار می‌شود و مس رفسنجان تیم دهم جدول رده بندی به شمار می‌رود که شانسی برای صعود به لیگ برتر در اختیار ندارد.

شکست ۸ بر صفر برابر اکسین البرز و ۶ بر یک برابر نساجی مازندران حاصل شرایط کنونی صبا بوده است و به نظر می‌رسد صبای قم در ۴ بازی باقی مانده خود در لیگ دسته اول با شکست‌های پرگلی به دسته دوم بدرقه می‌شود.

این در حالی است که مسعود راشکی سرمربی کنونی تیم صبای قم روز گذشته از کمبود بازیکن برای سفر به رفسنجان و بازی با مس خبر داده بود در شرایطی که بیشتر بازیکنان بزرگسال صبا در این تیم حضور ندارند.

صبای قم به همراه راه آهن به دسته دوم سقوط کرده است و طی کمتر از یک سال از لیگ برتر به دسته دوم تنزل پیدا کرده و شرایط مالی و مدیریتی این تیم مبهم و نابسامان است و صبا در قم، پشتیبان خاصی در کنار خود نمی‌بیند.

با توجه به بدهی‌های سنگین صبا، وضعیت ادامه حضور این تیم در لیگ‌های فوتبال ایران و شرکت در لیگ دسته دوم در پاییز امسال نیز در هاله‌ای از ابهام است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار