سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مسئولان باشگاه به بازیکنان وعده پرداخت قرار داد می‌دهند اما پس از آن جواب تلفن هم نمی‌دهند.
کد خبر: ۵۹۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 13 April 2018

به گزارش تابناک قم،مسعود راشکی درباره حواشی رخ‌داده در بازی تیم فوتبال صبای قم و مس رفسنجان اظهار داشت: این اتفاق بر اثر عصبانیت سرپرست تیم رخ داد که به علت تصمیمات داوری تیم را بیرون کشید.

وی افزود: به علت اتفاقات رخ‌داده در بازی دو تیم از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، از مردم رفسنجان و کادر فنی تیم مس پوزش می‌طلبم چر اکه تصمیم درستی نبود که در فشارهای روحی گرفته شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به وضعیت آشفته این روزهای تیم صبا، گفت: در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال که بنده به‌عنوان سرمربی به تیم آمدم با چند بازیکن خوب همچون میلاد نوری، هادی شکوری و غیره مذاکره داشتیم تا به این صورت تیم را در لیگ یک حفظ کنیم اما مسئولان گفتند به دلیل بدهی باشگاه پنجره نقل و انتقالات صبا بسته‌ شده است.

وی افزود: اما نکته جالب اینجاست که در بازی مقابل مس رفسنجان دو بازیکن جدید به تیم صبا اضافه‌شده و کارت بازی آن‌ها از سوی سازمان لیگ نیز صادرشده است، اصلاً چنین مسئله‌ای هیچ جای دنیا امکان ندارد و بسیار عجیب به نظر می‌رسد.

راشکی با بیان اینکه دربازی‌های اخیر جوان‌ترهای تیم بیشتر در میدان حاضرشده‌اند، عنوان کرد:میانگین سنی تیم صبا در حال حاضر زیر 20 سال است و سعی داریم با میدان دادن به جوان‌تر تیمی یکدست و با تجربه برای رقابت‌های لیگ دو آماده کنیم تا بتوانیم سال آینده به لیگ دسته اول برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم، با انتقاد از اینکه اتفاقات عجیبی در باشگاه صبا روی‌داده است، تصریح کرد: در باشگاه صبای قم اتفاقاتی همچون بازیکن پولی، دریافت هزینه از خانواده‌های بازیکنان تیم‌های پایه و بسیاری از اتفاقات عجیب‌وغریب رخ‌داده است که امیدوارم به آن رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: در این روزها ورزش قم تأسف بار است، تیم فوتبال امیدهای صبا به لیگ یک سقوط کرد، تیم نوجوانان در روز پایانی توانست در لیگ بماند و صبای بزرگ‌سالان هم طی دو سال راهی لیگ دو شد که این‌ها همه اتفاقات بدی برای فوتبال قم است.

راشکی در پاسخ به این سؤال که از لیگ یک کناره‌گیری می‌کنند یا خیر؟گفت: من تصمیم‌گیرنده نیستم، اما پس از بازی برابر مس رفسنجان تمام بازیکنان گفتند تا هیئت فوتبال که مسئولیت تیم را بر عهده‌دار مبلغی از قراردادهای بازیکنان را پرداخت نکند در مسابقات حاضر نخواهند شد.

به گفته وی، نایب‌رئیس هیئت فوتبال پیش از دیدار با مس رفسنجان سر تمرین به بازیکن وعده پرداخت قراردادها را داد اما روز بعد پاسخگو تماس بازیکنان هم نبودند و آن‌ها به اصرار بنده و سرپرست تیم به رفسنجان آمدند

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار