معاون عمران روستايي بنياد مسكن استان قم:
معاون عمران روستايي بنياد مسكن استان قم گفت: طرح هادي در 36 روستا با اعتبار 61 ميليارد و 454 ميليون ريال تا پايان سال مالي 96 اجرا مي‌شود.
کد خبر: ۵۹۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 13 April 2018

به گزارش تابناک قم،ولی رحمانی با اشاره به مراحل صدور سند روستایی گفت: با نماینده شورای اسلامی روستا هماهنگی لازم صورت می‌گیرد و پرونده از شورا به بنیاد مسکن و سپس اداره‌کل ثبت اسناد و املاک ارسال می‌شود و در نهایت سند در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در مجموع 642 سند روستایی و شهری در سال گذشته صادر شده است گفت: این اسناد شامل 567 جلد سند روستایی و 75 جلد سند شهری است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قم عنوان کرد: پنج روستا برای طرح هادی تعیین محدوده شده که از جمله این روستاها می‌توان به روستاهای دولای قارقی، ایلیخ بلاغی، باغک، قاشقابلاغ و عبدل آباد اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح هادی در 36 روستا با اعتبار 61 میلیارد و 454 میلیون ریال تا پایان تیر ماه یعنی سال مالی 96 اجرا می‌شود که این امر بهبود در عبور و مرور و افزایش سطح بهداشت را به همراه داشته و با اجرای این طرح ساخت‌وسازها سازماندهی می‌شود و توسعه روستاها به صورت هدایت شده پیش می‌رود.

رحمانی یادآور شد: شبکه معابر، میادین و پیاده‌روها و پوشش انهار و کانال‌های آب داخل روستا در طرح هادی احداث و اصلاح می‌شود و دیواره‌سازی صورت می‌گیرد و پل‌ها و شبکه دفع فاضلاب داخل روستاها احداث می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار