در مسابقات فوتبال جوانان کشور؛
تیم فوتبال جوانان صبای قم با صعود از مرحله دوم مسابقات دسته اول جوانان کشور در یک قدمی صعود به لیگ برتر جوانان قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۹۰۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 14 April 2018

به گزارش تابناک قم، مرحله دوم رقابت‌های فوتبال دسته اول رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در گروه یک در حالی در رفسنجان به پایان رسید که تیم صبای قم توانست یکی از ۲ سهمیه صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

تیم جوانان صبای قم در این مرحله پس از این که در بازی اول توانست ۳ بر ۲ پدیده سپاهان اصفهان را شکست دهد در دومین بازی در یک بازی پرگل و جذاب ۶ بر ۳ مقابل استقلال اهواز به پیروزی رسید و ۶ امتیازی شد و همین پیروزی برای صعود کافی بود.

در سومین بازی و در شرایطی که صعود صبا با همان ۲ پیروزی در بازی‌های اول و دوم، نهایی و مسجل شده بود صبا با بازیکنان ذخیره خود برابر مس رفسنجان قرار گرفت و ۲ بر یک شکست خورد و با ۶ امتیاز به کار خود در رفسنجان خاتمه داد.

بدین ترتیب تیم جوانان صبای قم از مرحله دوم مسابقات جوانان کشور نیز به سلامت عبور کرد و اکنون برای صعود به لیگ برتر جوانان یک مرحله و ۳ مسابقه فاصله دارد و باید به صورت متمرکز و تک بازی به دیدار حریفان خود برود.

در مرحله نهایی لیگ دسته اول جوانان کشور ۴ تیم حضور خواهند داشت که از بین این ۴ تیم، ۲ تیم به لیگ برتر جوانان صعود می‌کنند. صبا در سال ۹۶ درست در همین مرحله از رسیدن به لیگ برتر باز مانده بود و اکنون فرصت جبران را پیش روی خود می‌بیند.

کاروان تیم فوتبال جوانان صبای قم امروز شنبه وارد قم شد و تمرینات خود را زیر نظر داوود عاصم آبادی و محمد علیخانی برای حضور در مرحله نهایی از روز یکشنبه آغاز می‌کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار