هافبک تیم فوتبال صبای قم:
بازیکن تیم فوتبال صبای قم گفت: اگر می‌بینید که صبای قم به چنین روزی افتاده حاصل این است که از سوی مجموعه استان رها شده است.
کد خبر: ۵۹۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 15 April 2018

به گزارش تابناک قم،مسعود ابرقویی با انتقاد از وضعیت آشفته تیم صبا اظهار داشت: اگر می‌بینید که صبای قم به چنین روزی افتاده حاصل این است که از سوی مجموعه استان رهاشده است، استانداری قم از دو فصل پیش قصد تیم داری در لیگ برتر را نداشت و می‌خواست تیم را به خارج از قم واگذار کند.

هافبک میانی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه واگذاری صبا از سوی استانداری موفق پیش نرفت، افزود: استانداری قم برای اداره صبا کمیته سه نفر تشکیل داد و درنهایت آن‌ها اداره تیم را به هیئت فوتبال قم دادند.

وی با بیان اینکه نمی‌توان از هیئت فوتبال انتظار داشت، تصریح کرد:هیئت فوتبال استان قم هیچ مالی برای صبا نداشت و بازیکنان نیز انتظار نداشتند که هیئت فوتبال حرکتی را انجام دهد چراکه این تیم از سوی مسئولان بالاتر استان رهاشده بود و کسی برای آن ارزشی قائل نبود.

ابرقویی گفت: روزی که گل افروز به‌عنوان اسپانسر صبا آمد و بدقولی می‌کرد، مدیرکل ورزش و جوانان قم به من و چند بازیکن دیگر گفت که از گل افروز 4 میلیارد تومان سفته گرفته است و اگر صبا سقوط کند از محل آن سفته‌ها برای قم امتیاز تیم لیگ یکی می‌خرد اما اکنون‌که صبا سقوط کرده گل افروز و سفته‌ها کجاست.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته اول فصل جاری برای تمرینات خود ابتدایی‌ترین امکانات یعنی آب‌معدنی و پیراهن را نداشتند و با سختی روزگار می‌گذراندند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار