رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد
رئيس هیأت دووميداني استان قم از برگزاري دوره‌ ارتقاء دانش مربيان اين رشته و تجليل از برترين‌هاي دووميداني قم در سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 15 April 2018

به گزارش تابناک قم،علی رضایی اظهار کرد: تقویم سال 1397 هیأت دوومیدانی استان قم اسفند ماه سال گذشته به معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم ارائه شد، تقویمی که در آن برنامه‌های متنوعی برای سال جاری در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: این تقویم متناسب با اهداف و برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان و بر اساس تقویم سال 97 فدراسیون دوومیدانی تنظیم شد و در آن برنامه‌های متنوع همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی برای تداوم رشد و توسعه این رشته ورزشی پیش‌بینی شده است.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم افزود: در موضوع قهرمانی اعزام‌های متنوعی به میادین داخلی و بین‌المللی در نظر داریم، در موضوع همگانی به تلاش‌هایی که در گذشته زمینه‌ساز پیشرفت این رشته شد ادامه می‌دهیم و در بحث آموزش نیز سعی در ارتقاء دانش نیروی انسانی فعال در دوومیدانی قم داریم.

وی با اشاره به نخستین برنامه آموزشی این هیأت در سال جدید اشاره و بیان کرد: هیأت دوومیدانی به منظور ارتقاء سطح دانش مربیان و داوران هر دو بخش آقایان و بانوان این رشته اقدام به برنامه‌ریزی برای تشکیل دوره‌های مربیگری و داوری دوومیدانی کرده است.

رضایی عنوان کرد: بر همین اساس علاقمندان به شرکت در این دوره آموزشی برای کسب اطلاعات بیشتر و اقدام به ثبت‌نام روزهای زوج از ساعت 17 تا 19 به دفتر هیأت دوومیدانی در مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم مراجعه کنند و در جریان دیگر برنامه‌های هیأت نیز قرار بگیرند.

وی در ادامه به اعلام شرایط سنی مسابقات امسال اشاره و ابراز کرد: در رده سنی نونهالان متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا آخر سال 1383، در رده سنی نوجوانان متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1379 تا دهم دی‌ماه سال 1381 و در رده سنی جوانان متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1377 تا دهم‌ دی‌ماه سال 1381 امکان شرکت در مسابقات مختلف را دارند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم در پایان با بیان اینکه روز 27 فروردین ماه از برترین‌های سال 1396 این رشته تجلیل می‌شود، اظهار کرد: تغیری در زمان برگزاری مسابقات جوانان کشور نیز ایجاد شده که بر اساس آن رقابت‌های پسران در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت و دختران در روزهای هشتم و نهم این ماه به انجام می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار