مالک امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال گفت: قادر به تیمداری در لیگ برتر فوتسال نیستیم و گزینه موجود برای ما فروش امتیاز تیم است.
کد خبر: ۵۹۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 15 April 2018

به گزارش تابناک قم،سید امیر آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم فوتسال آتلیه طهران که نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است شرایط و زیرساخت‌های لازم برای حضور در سطح اول فوتسال ایران را ندارد و به همین دلیل باید به فکر فروش امتیاز این تیم باشیم.

وی افزود: تصمیم من به عنوان مالک و رسول قلی زاده به عنوان مدیر تیم مبنی بر عدم حضور در فصل آتی لیگ برتر فوتسال ایران جدی است و طی جلسه‌ای که با قلی زاده داشتیم به این نتیجه رسیدیم که قادر به تیمداری در لیگ برتر فوتسال نیستیم.

مالک امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال گفت: حدود ۲ ماه تا آغاز لیگ برتر فوتسال فرصت داریم اما نه اسپانسری وجود دارد و نه حمایتی از تیم در دستور کار است و در این شرایط، گزینه ما فروش امتیاز تیم است.

آقایی بیان داشت: اولویت فروش این امتیاز، خریداری از داخل استان قم است و ما مایل نیستیم امتیاز این تیم از قم خارج شود زیرا این تیم، چشم و چراغ فوتسال قم به حساب می‌آید اما اگر خریداری در قم نباشد، باید تیم را به مشتریان خارج استان واگذار کنیم و چاره دیگری نداریم.

وی عنوان کرد: حضور در لیگ برتر فوتسال هزینه دارد و هزینه‌های آن باید از محلی تأمین شود اما زمانی که نه ما پولی داریم، نه اسپانسری برای حمایت از تیم وجود دارد و نه از حمایت‌های استانی برخورداریم چاره‌ای جز این که تیم را واگذار کنیم برای ما باقی نمی‌ماند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار