رئیس هیئت کاراته قم به مهر خبر داد؛
رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب ۴ مدال توسط کاراته کاهای قمی در مسابقات بین المللی سبک وادوریو در مالزی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 15 April 2018

به گزارش تابناک قم،علیرضا برخورداری اظهار داشت: موفقیت کاراته کاهای قمی در مسابقات بین کاراته وادوریو در مالزی اولین مدال‌های بین المللی کاراته قم در سال ۹۷ را رقم زد و امیدواریم سهم کاراته قم از مدال‌های بین المللی در سال جاری قابل ملاحظه باشد.

وی افزود: تیم کاراته منتخب سبک وادوریوی کشورمان در پنجمین دوره مسابقات کاراته سبک وادوریو که با حضور ٩٥٠ کاراته کا به میزبانی کوالالامپور مالزی برگزار شد با کسب ٨ مدال طلا، ٢ نقره و ٦ برنز نایب قهرمان شد.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در ترکیب تیم منتخب ایران در این رقابت‌ها کاراته کاهایی از استان قم موفق به کسب مدال شدند که بر این اساس در کومیته انفرادی صادق سلیمی موفق شد تنها مدال طلای کاراته کاهای قمی را به دست بیاورد.

برخورداری بیان داشت: اصغر رحمتی و محمد صفری دیگر کاراته کاهای قمی بودند که در کومیته انفرادی مدال برنز را به دست آوردند همچنین در کومیته تیمی اصغر رحمتی و صادق سلیمی موفق شدند یک مدال طلای دیگر در این بخش به دست بیاورند.

وی با اشاره به حضور کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم ملی امید عنوان کرد: حمید رضا نجاتی کاراته کای ارزنده استان قم در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امید روی تاتامی رفت اما موفق به کسب سهمیه حضور در اردوی تیم ملی نشد و این نتیجه چیزی از ارزش‌های این کاراته کای مدال آور آسیایی قم نمی‌کاهد.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: برگزاری استاژهای فنی کاراته در قم در سال ۹۷ در دستور کار قرار دارد چنان که آخرین استاژ فنی در قم در روزهای پایانی سال ۹۶ در سبک kwf با حضور ۱۵۰ نفر از هنرجویان این سبک در خانه کاراته قم برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار