نايب‌رئيس هیأت تكواندو استان قم خبر داد
نايب‌رئيس هیأت تكواندو استان قم از برگزاري نخستين جلسه مربیان تکواندو بانوان قم و معرفي مسوولان 11 كميته بانوان در سال 1397 خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 15 April 2018

به گزارش تابناک قم،فرشته کریمی‌مهر اظهار کرد: نخستین جلسه مربیان تکواندو بانوان استان قم با هدف معرفی مسوولان جدید کمیته‌های اجرایی هیات و همچنین ارائه و بررسی برنامه‌های متنوع تقویم سال 1397 تکواندو قم در بخش بانوان تشکیل شد.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور 35 نفر از مربیان زن هیأت تکواندو قم با هدف آشنایی بیشتر مربیان با نمایندگان کمیته‌های هیات در بخش بانوان، مرور برنامه‌های تکواندو بانوان در سال جدید و ارائه تقویم ورزشی فعالیت‌های سال 97 برگزار و نتایج خوبی حاصل شد.

نایب‌رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: با تایید رئیس هیأت تکواندو احکام مسوولان 11 کمیته بخش بانوان هیأت نیز به آنها ارائه شد تا تکواندو قم در بخش زنان از نظر کمی و کیفی با شرایط، امکانات و قدرت بیشتری به اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جدید بپردازد.

وی در ادامه به مسوولان کمیته‌های زیر مجموعه بخش بانوان هیأت تکواندو قم در سال 1397 اشاره و عنوان کرد: در کمیته ‌مسابقات مرضیه معصومی، کمیته ‌داوران فردوس چوبین، کمیته ‌آزمون طیبه سیمرغ، کمیته ‌آموزش سمیرا اسلامی، کمیته ‌مربیان فاطمه‌سادات محمودی، کمیته ‌لیگ کبری سخایی‌وطن، کمیته ‌روابط ‌عمومی مریم‌سادات محمودزاده‌حسینی و کمیته ‌استعدادیابی مرجان ملکی مسوولیت گرفتند.

کریمی‌مهر افزود: در ادامه این جلسه برگزاری آزمون‌های استانی با آگاهی کامل از بخشنامه‌های آزمون، برگزاری تمامی دوره‌های آموزشی، برگزاری مسابقات قهرمانی کیوروگی با هوگو سنسوری و ایجاد حس رقابت بیشتر از جمله مواردی بود که در جمع اعضاء مطرح شد.

وی در پایان اظهار کرد: فعالیت‌های بسیار خوبی توسط مربیان تکواندو بانوان قم در باشگاه‌های مختلف سطح استان در حال انجام است و یقین دارم با وحدت و همدلی به سادگی می‌توان موانع را کنار زد و شاهد حضور پرقدرت بانوان تکواندوکار قم در تمامی رده‌های سنی مسابقات کشوری این رشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار