در لیگ برتر فوتسال امید؛
نمایندگان فوتسال قم در دور رفت از مرحله نخست لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در اصفهان و رشت به میدان می‌روند.
کد خبر: ۵۹۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ 15 April 2018

به گزارش تابناک قم، لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور به زودی آغاز می‌شود و تیم‌های قمی در دور رفت میهمان خواهند بود به طوری که یکی از نمایندگان قم در اصفهان با حریفان روبرو می‌شود و دیگری در رشت مسابقات خود را برگزار می‌کند.

بر این اساس، دیدارهای گروه یک با حضور تیم ماهان تندیس قم از تاریخ ۱۹ اردیبهشت در اصفهان و به میزبانی گیتی پسند برگزار خواهد شد و در گروه دوم و با حضور تیم آپکوپارس قم، شهرداری رشت میزبان است و در هر گروه شش تیم حضور دارند.

در گروه یک این مسابقات تیم‌های ماهان تندیس قم، فرش آرای مشهد، ملی حفاری اهواز، مقاومت تهران، گیتی پسند اصفهان و سرخ پوشان همدان حضور دارند و در گروه دوم، آپکو پارس قم، شهروند ساری، شهرداری رشت، پرسپولیس خوزستان، پدیده اصفهان و موعود پیرادل مشهد رقابت می‌کنند.

این مسابقات از ۱۹ اردیبهشت استارت خواهد خورد و در برگشت آن از ۸ مرداد آغاز می‌شود و ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند تا به صورت دوره‌ای برای تعیین قهرمان لیگ ۹۷ رقابت کنند.

تیم ماهان تندیس قم نخستین دیدار خود را در این رقابت‌ها از ساعت ۱۴ روز ۱۹ اردیهشت در اصفهان برابر تیم سرخ پوشان همدان برگزار می‌کند و تیم آپکو پارس قم نیز به طور همزمان در رشت برابر شهروند ساری قرار خواهد گرفت.

نمایندگان قم سال گذشته با نام هیئت فوتبال قم و آتلیه طهران قم در لیگ برتر امید حضور داشتند که به ترتیب به ماهان تندیس و آپکو پارس تغییر نام دادند. سال گذشته تیم هیئت فوتبال قم نایب قهرمان و آتلیه طهران قم تیم سوم لیگ برتر امید شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار