مدیر مرکز مدیریت هوشمند و کنترل ترافیک خبر داد
مدیر مرکز مدیریت هوشمند شهرداری قم از افزایش دوربین‌های این مرکز به 210 دستگاه یاد کرد و گفت: این تعداد دوربین تا سال 1400 می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای ترافیکی شهر قم باشد.
کد خبر: ۵۹۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸ 16 April 2018

به گزارش تابناک قم، اکبر قلیچ در حاشیه بازدید معاونان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از مرکز مانیتورینگ شهرداری قم با اشاره به اینکه سامانه کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم در سال 92 به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: خیابان‌های منتهی به حرم مطهر به صورت مستمر با استفاده از دوربین‌های پیشرفته کنترل می‌شود. این مرکز تعامل مطلوبی با مجموعه‌های امنیتی و انتظامی استان دارد و در صورت نیاز اطلاعات درخواستی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

وی بابیان اینکه تا سال 95 مرکز کنترل ترافیک 35 دوربین نظارتی و 9 سامانه کنترلی را به تجهیزات خود اضافه کرد، افزود: هم اکنون 110 دوربین نظارتی و 50 دوربین کنترلی دیگر نیز به این مجموعه اضافه شده که این دوربین‌های نظارتی تا 6 ماه نخست سال جاری وارد شبکه کنترل ترافیک می‌شود.

مدیر مرکز مدیریت هوشمند و کنترل ترافیک شهرداری قم از افزایش دوربین‌های این مرکز به 210 مورد یاد کرد و گفت: این تعداد دوربین تا سال 1400 می‌تواند پاسخ‌گو نیازهای ترافیکی شهر قم باشد.

وی از اختصاص 15 میلیارد تومان برای سامانه‌های نظارتی و پروژه‌های کنترل ترافیک یاد کرد و ادامه داد: 160 دوربین ثبت سرعت در قم نصب شده است که با به‌کارگیری نرم‌افزارهای جدید از این دوربین‌ها برای ثبت تخلفات رانندگی و اعلام این تخلفات به پلیس راهنمایی و رانندگی استفاده می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار