فرمانده انتظامي استان قم:
فرمانده انتظامي استان قم گفت:رويکرد نيروي انتظامي بر محور اقدامات فرهنگي، اجتماعي و پيشدستانه است.
کد خبر: ۵۹۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۳ 16 April 2018

به گزارش تابناک قم، کاظم مجتبایی اظهار داشت: پلیس برای دستیابی به قله‌های موفقیت نظم و امنیت علاوه بر ترسیم چشم انداز در افق برنامه‌های توسعه ای و راهبردی، توسعه در حوزه تحقیقات و مطالعات انتظامی را نیز در برنامه‌های خود تدوین و گام‌های بلندی برای اجرای آن برداشته است.

وی افزود: پلیس قم در این رابطه توانسته ارتباط خوبی را با مراکز حوزوی، دانشگاهی و مردم برقرار و در جهت امنیت پایدار جایگاه قابل قبولی کسب کند .

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که رویکرد نیروی انتظامی بر محور اقدامات فرهنگی، اجتماعی و پیش‌دستانه است، تاکید کرد: آرمان شهر شیعی تنها در امنیت کامل محقق می‌شود، بنابراین همه مردم در برابر امنیت مسئول بوده و می‌بایست در این خصوص همراه پلیس باشند.

سردار مجتبایی در ادامه به کاهش جرائم کارکنان در سال گذشته اشاره کرد و دلیل آن را وجود برنامه‌های ارزشی، معنوی و بصیرت افزایی کارکنان برشمرد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به این که توسعه اجتماعی زیرشاخه‌های زیادی دارد که امنیت اجتماعی یکی از این شاخه‌ها محسوب می‌شود، تاکید کرد: بخش اندکی از افراد جامعه که قانون را بر نمی‌تابند و آن را زیر پا می‌گذارند، نیروی انتظامی برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار