از جمعه 31 فروردين ماه صورت مي‌گيرد
تيم بسكتبال خليج‌فارس قم از آخرين روز فروردين‌ماه رسما تمرينات خود را براي حضور در دوره جديد رقابت‌هاي باشگاه‌هاي كشور استارت مي‌زند.
کد خبر: ۵۹۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۶ 16 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، تیم خلیج‌فارس قم یکی از دو نماینده بسکتبال استان قم در رقابت‌های فصل 1396 لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به همراه تیم مهتاب قم بود که به اتفاق این تیم در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی به کار خود پایان دادند.

این در حالی است که فصل 1396 رقابت‌های لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با جدال 18 تیم در چهار گروه چهار و پنج تیمی برنامه‌ریزی و برگزار شد، در شرایطی که در گروه‌های اول و چهارم تعداد چهار تیم و در گروه‌های دوم و سوم هر کدام پنج تیم به میدان رفتند.

در این رقابت‌ها تیم خلیج‌فارس قم در گروه دوم مقدماتی با حریفان خود تیم‌های هیأت اسدآباد همدان، هیأت بسکتبال قزوین، پدافند رعد آبادان و هیأت بسکتبال زنجان پیکار کرد و تیم مهتاب قم با بازیکنان جوان خود در گروه چهارم با تیم‌های نسل طلایی شاهرود، یس‌آل گرگان و هیأت بسکتبال همدان به رقابت پرداخت.

اما با پایان مسابقات مرحله مقدماتی که به شکل دوره‌ای و در قالب بازی‌های رفت و برگشت برگزار شد، تیم خلیج‌فارس قم در گروه دوم با ایستادن روی جایگاه سوم از صعود بازماند و و همین جایگاه را تیم مهتاب قم کسب کرد تا از راهیابی به مرحله نهایی بازی‌ها بازماند.

بعد از این اتفاقات خبری در بسکتبال قم نبود تا اینکه امروز خبر رسید تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم قصد حضور در مسابقات فصل 1397 لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را دارد و به همین منظور خبرنگار فارس به سراغ مدیر باشگاه و آکادمی خلیج‌فارس رفت و موضوع را از زبان وی جویا شد.

سیدمحمدحسین جنابان راجع به این خبر اظهار کرد: نخستین تمرین تیم بسکتبال بزرگسالان باشگاه خلیج‌فارس قم برای حضور موفق در مسابقات فصل 1397 لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با حضور استاد عباس مرشدی مربی شاخص بسکتبال کشور روز جمعه 31 فروردین ماه از ساعت 19 در سالن دو هزار نفری شهید جعفر حیدریان قم برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار