رئيس هیأت اسكواش استان قم خبر داد
رئيس هیأت اسكواش استان قم از برگزاري جشنواره استعداديابي اين رشته ورزشي با هدف تداوم توسعه و پيشرفت اسكواش در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 16 April 2018

 

به گزارش تابناک قم،احمد مولوی اظهار کرد: اسکواش رشته‌ای نوپا در بین ورزش‌های فعال در استان قم به شمار می‌رود و برای شناخته شدن، گسترش و پیشرفت خود نیاز به جذب نیروی انسانی بیشتر و افزایش جمعیت ورزشکار سازمان یافته خود دارد.

وی ادامه داد: بهترین اقدام برای حضور حداکثری مردم و علاقمندان به ورزش در فعالیت‌های این رشته، برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی، جشنواره‌ها و مسابقات استانی در مناسبت‌های مختلف سال است تا این رشته را ابتدا به مردم بشناسانیم و سپس برای رشد آن گام برداریم.

رئیس هیأت اسکواش استان قم با بیان اینکه اسکواش قم از امکانات و فضای بسیار خوبی برخوردار است، اضافه کرد: در کشور تنها چند استان هستند که از سالن بین‌المللی و شیکی همچون سالن بین‌المللی اسکواش مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم برخوردارند، خوشبختانه در این سالن امکانات بسیار خوبی فراهم است و به ما این فرصت را می‌دهد که به خوبی برنامه‌های خود را در آن اجرا کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره استعدادیابی این رشته، بیان کرد: نخستین برنامه ما در سال 1397 برای تداوم پیشرفت در اسکواش، برگزاری جشنواره استعدادیابی این رشته در بین دانش‌آموزان مدارس قم است که مرحله نخست آن با حضور ۱۰۰ دانش‌آموز مدرسه امام صادق(ع) انجام پذیرفت.

مولوی بیان کرد: در این جشنواره که تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، حدود دو هزار دانش‌آموز دختر و پسر مدارس استان قم ضمن آشنایی با رشته جذاب و مفرح اسکواش، مورد استعدادیابی کارشناسان و مربیان هیأت اسکواش قم قرار خواهند گرفت.

وی سپس به برگزاری نخستین جلسه سال ۹۷ با مسوولان کمیته‌های این هیأت اشاره و بیان کرد: در این جلسه علاوه بر برنامه‌ریزی نحوه اجرای جشنواره استعدادیابی دانش‌آموزان، از تلاش یک‌ساله همکاران پرتلاش هیأت خانم‌ها حسینی، نریمانی و جندقی نیز با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار