به همت دانشگاه علوم پزشکی
یادبود اربعین شهدای گمنام به همت دانشگاه علوم پزشکی قم امروز با سخنرانی پدر شهید مصطفی احمدی روشن و حضور پرشور دانشجویان برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳ 17 April 2018

به گزارش تابناک قم، یادبود اربعین دو شهید گمنام مدفون در دانشگاه علوم پزشکی قم عصر امروز با حضور ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد طاهری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم در سالن همایش‌های شهید یخچالی مجتمع آموزشی فرهنگی پردیس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم از تدفین پیکر شهدای گمنام به‌عنوان راهکاری برای رسیدن به تحول در فضای دانشگاه‌ها یاد کرد و افزود: مزار شهدای گمنام برکات معنوی بسیاری را برای دانشگاه‌ها به دنبال دارد.

جواد حکیم الهی با بیان اینکه شهدا نزد درگاه الهی آبرومند هستند، عنوان کرد: برای رسیدن به فیض الهی باید به این افراد متوسل شویم تا بتوانیم در مسیر رضای الهی گام برداشته و به نتایج موردنظر برسیم.

همچنین، پدر شهید احمدی روشن طی سخنانی در این مراسم مطرح کرد: اکنون در آستانه هفتمین سالگرد بزرگداشت شهید احمدی روشن، مخاطبان بنده دانشجویانی هستند که حق بزرگی بر گردن خانواده‌های شهدای هسته‌ای از جمله خانواده شهید احمدی روشن دارند.

وی اضافه کرد: مصطفی یک رکن بسیار مهم زندگی ما بود که به ظاهر فرو ریخت اما همانطور که خداوند متعال نیز در قرآن کریم فرموده‌اند «شهدا زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی دریافت می‌کنند» و بعد از شهادت مصطفی تعداد بسیار زیادی از دانشجویان سراسر کشور به رشته‌های فیزیک و هسته‌ای تغییر رشته دادند و جای خالی مصطفی را پر کردند.

بر اساس این گزارش، اجرای نمایش تئاتر توسط یوسف بختیاری، شعرخوانی احمد علوی و حضور بر سر مزار شهدای گمنام از جمله دیگر برنامه‌های این مراسم بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار