ادعای عضو هیات رییسه فوتبال استان قم در خصوص ماجرای مدرک تحصیلی‌اش و صحبت‌هایی که در این زمینه مطرح کرد، بالا گرفت و دامن دبیرکل فدراسیون فوتبال را گرفته است.
کد خبر: ۵۹۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱ 21 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، شریفی که وسط بحث های برنامه زنده تلویزیونی پای ساکت و مدرک تحصیلی او را وسط کشید، در گفت وگو با تسنیم به این مساله ادامه داد: «در قانون نوشته که برای عضویت در هیات رئیسه هیاتهای فوتبال شهرستان‌ها و استان ها، مدرک دیپلم یا معادل فوق‌دیپلم کافی است، اما صحبت من این بود؛ چرا در فدراسیون فوتبال که طبق قانون باید مدرک لیسانس باشد، بررسی صورت نمی‌گیرد؟ آقایان چطور با فوق‌دیپلم دبیرکل شده‌اند؟

وی با اشاره به صحبت‌های جنجالی‌اش در رابطه با حضور دو بازیکن سفارشی در تیم صبا اظهار داشت: در شهر قم خبر پیچیده که این بازیکنان را آقای ساکت سفارش کرده است. بهرامی یک‌سری تخلفات مالی دارد، من با سند صحبت کردم و یک‌سری بازیکنان هم اعلام کردند از آنها پول گرفته شده است، ضمن اینکه این آقا (بهرامی) خودش اعلام کرد که آقای ساکت بازیکنان را در غبارروبی که به قم آمده بود، سفارش کرده است. آقای ساکت باید جواب این آقا را بدهد که؛ اصلاً چرا از من اسم آوردید؟

شریفی گفت: قبل از عید خودم دیدم که آن دو بازیکن هرکدام یک بسته آوردند که فکر می‌کنم پسته بود و یکی از این بسته‌ها را به بهرامی دادند و یک بسته هم به کاظمی داده شد. حتی من گفتم "پسته‌ها را باز کنید که بخوریم"، اما این کار را نکرد! یکی دو بار هم دیدم که این بازیکنان کباب خریدند و به هیئت فوتبال آوردند. سؤالم این است؛ اصلاً چطور برای بازیکنی که سه چهار ماه پا به توپ نزده بود، کارت بازی صادر شد؟ آنها وقتی دیدند من واقعیت‌ها را می‌دانم، تلاش کردند مرا از هیئت فوتبال بیرون کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار