سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم خبر داد
سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم از برگزاري نخستين دوره ليگ وزنه‌برداري، جشنواره استعداديابي اين رشته و استارت فعاليت بانوان در وزنه‌برداري خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۱ 21 April 2018

 

به گزارش تابناک قم،یوسف کرمی با اشاره به مهمترین برنامه‌های هیأت وزنه‌برداری استان قم در تقویم سال 1397 این هیات، اظهار کرد: برگزاری نخستین دوره مسابقات لیگ استانی و مسابقات چندجانبه با حضور تیم‌هایی از استان‌های هم‌جوار را در دستور کار داریم.

وی با تاکید بر اهمیت رشد و توسعه این رشته از رده‌های سنی پایه، اضافه کرد: همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی استان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به زودی اجرایی می‌شود.

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم آموزش برای ارتقاء دانش نیروی انسانی این رشته را مهم دانست و افزود: برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی ویژه مربیان، داوران و قهرمانان، دوره‌های تئوری و عملی مربیگری و داوری درجه یک، دو و سه و برگزاری دوره مقدماتی مربیگری درجه سه ویژه بانوان در بحث آموزش صورت می‌گیرد.

وی از برگزاری جشنواره استعدادیابی ویژه نونهالان با همکاری اداره ‌کل آموزش و پرورش برای توسعه این رشته از رده‌های پایه خبر داد و افزود: راه‌اندازی دفتر مشاوره و استعدادیابی وزنه‌برداری در قم و آغاز فعالیت هیأت در شهرستان‌های تابعه استان نیز در سال 97 انجام می‌شود.

کرمی همچنین به آغاز فعالیت وزنه‌برداری بانوان در قم اشاره و عنوان کرد: هدایت سالن‌های وزنه‌برداری استان به مرحله درآمدزایی، راه‌اندازی پایگاه مقاومت بسیج به ‌نام شهید ناصر پیام و برگزاری اردوهای فرهنگی و اخلاقی ویژه ورزشکاران، داوران و مربیان این رشته را نیز انجام می‌دهیم.

وی که بیش از سه ماه مسوولیت سرپرستی این هیأت را بر عهده دارد و اکنون یکی از کاندیداهای ریاست هیأت وزنه‌برداری استان قم به شمار می‌رود، در پایان اظهار کرد: مجمع انتخابات رئیس هیأت وزنه‌برداری استان قم از مهمترین رویدادهای این هیأت ورزشی در سال ‌جاری است که در اردیبهشت‌ ماه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار