در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم مطرح شد
در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان استان تاکید شد.
کد خبر: ۵۹۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 22 April 2018

به گزارش تابناک قم، جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم ظهر امروز در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد.

مهرداد غضنفری در ابتدای این جلسه با اشاره به وضعیت اجرای طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: هم اکنون در حال بررسی عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص اجرای این طرح هستیم که این بررسی تا پایان هفته آینده تمام و به مرکز ارسال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: هنوز هم شاهد استمرار مشکلات متقاضیان دریافت تسهیلات طرح رونق تولید در زمینه تکمیل مدارک هستیم که این مشکلات به هیچ وجه قابل قبول نیست.

محمود سیجانی در ادامه این جلسه با اشاره به وضعیت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان قم اظهار کرد: هم اکنون 40 واحد تولیدی استان در بخش صنعت و معدن در حال طی مراحل اداری برای دریافت تسهیلات از سیستم بانکی هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: یکی از مهم ترین دلایل عدم رونق تولید و رکود طی هفته‌های اخیر در بخش تولید استان، افزایش قیمت ارز بود.

مهدی آهنین پنجه در بخش پایانی جلسه در خصوص وضعیت تولید برق استان قم گفت: در حالی که در سال گذشته 10 هزار مگاوات برق توسط نیروگاه‌های برقابی کشور تولید شد، اما امسال شاهد کاهش پنج هزار مگاواتی این نیروگاه‌ها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم در پایان خاطرنشان کرد: اگر مصرف کنندگان در زمینه مصرف برق مدیریت نداشته باشند، بحث خاموشی در سال جاری اجتناب ناپذیر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار