کارشناس مسئول دفتر مشاوره بهزیستی قم گفت:سال گذشته این سازمان به 44هزار و 421 تن مشاوره حضوری و غیر حضوری در حوزه های مختلف از جمله خانواده، تحصیلی، اختلال های روانی و روحی ارائه داد.
کد خبر: ۵۹۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴ 22 April 2018

به گزارش تابناک قم،صادق سلمانیان اظهار داشت: 19هزار و 921 مراجعه کنندگان حضوری از 24 مرکز مشاوره سلامت روانی و دفترمرکزی مشاوره زیر نظر اداره کل بهزیستی قم خدمات دریافت کردند.

وی با بیان این که بیشترین جلسه های مشاوره اختصاص به موضوع خانواده داشته اظهار داشت: مراجعه کنندگان در خصوص اختلاف های خانوادگی، ازدواج و طلاق، تاثیر خانواده ها در روابط زناشویی و مهارت های زندگانی مشاوره دریافت نمودند و در همین راستا در مراکز دوره های آموزش مهارت زندگی یک هزار تن و در دوره های پیش از ازدواج 2 هزار و 500 تن شرکت کردند.

کارشناس مسئول دفتر مشاوره بهزیستی قم از اختصاص 400 میلیون ریال یارانه مشاوره ای به مراجعه کنندگان خبر داد و گفت: سال گذشته به خانواده هایی که از لحاظ توان مالی درتنگنا و یا از مددجویان بهزیستی بودند یارانه پرداخت شد تا با هزینه کم از خدمات بهزیستی بهره مند شوند.

وی گفت: همچنین اجرای طرح های مختلف از جمله غربالگری اضطراب کودکان در مهدهای کودک با حمایت های مالی بهزیستی قم صورت می گیرد که در نهایت افرادی که مشکوک به اختلال ها هستند به مراکز مشاوره ای ارجاع داده می شوند در همین راستا سال گذشته یک هزار و 500 کودک به مراکز مشاوره ای معرفی شدند.

سلمانیان با تاکید بر این که صدای مشاوره به صورت غیرحضوری خدمات مشاوره ای ارائه می کند گفت: شماره 1480پاسخگوی مردم در حوزه های مختلف از جمله خانوادگی، تحصیلی، اختلال های روانی از جمله افسردگی و اضطراب است.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته 24 هزار و 500 تن از این خدمات غیرحضوری مشاوره ای بهره مند شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار