معاون شهردار قم خبر داد
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از بازگشایی دو رمپ غیرهمسطح تقاطع شهید کریمی و بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 23 April 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا قاری قرآن با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل زیرگذر شهید کریمی و بلوار پیامبر اعظم(ص)، اظهار کرد: این زیرگذر سال گذشته در امتداد پروژه شهیدان کبیری و کریمی و بلوار آیت‌الله بروجردی باز شده بود و چهار رمپ آن باقی مانده بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به وضعیت این رمپ‌ها، اذعان کرد: با توجه به اینکه در محور پیامبر اعظم(ص) ترجیح بر ارتباط عابر پیاده وجود داشت رمپ‌های اتصال به صورت پل‌های غیرهمسطح طراحی و احداث شد.

قاری قرآن با تاکید بر اینکه با توجه به نزدیکی ایام نیمه شعبان سعی داشتیم در اولویت اول بازگشایی رمپ‌ها را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: به همین منظور در حال حاضر دو بخش از پل‌های تکمیلی بازگشایی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این دو رمپ غیرهمسطح از خروجی بلوار شهید کریمی به سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) و جمکران و بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت بلوار شهید کبیری است، تصریح کرد: عملیات عمرانی دو رمپ دیگر هم تمام شده ولی به دلیل معارضین به تاخیر افتاده اما تلاش داریم تا هفته آینده آنها را نیز باز کنیم که کل مسیر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار