کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم گفت: بارش باران در قم که از ابتدای صبح آغاز شده است تا عصر امروز ادامه دارد.
کد خبر: ۵۹۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 23 April 2018

به گزارش تابناک قم،محمد جواد ترابیان با اشاره به آغاز بارش باران از صبح امروز دوشنبه در قم بیان داشت: بارش باران همراه با رگبار تا عصرر امروز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در بعد از ظهر سرعت باد شدید خواهد شد که این وضعیت تا اواخر شب ادامه دارد، گفت: هوای فردا هم صاف همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم دمای هوا را در حال حاضر ۱۵ درجه اعلام کرد و گفت: این دما نسبت به روز گذشته هفت درجه کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه منطقه دستجرد تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز با ۷ و ۲ دهم میلی متر بارندگی، بیشترین بارش را تجربه کرده است، ابراز داشت: در قم هم تا ساعت ذکر شده میزان یک میلی متر بارش به ثبت رسیده است.

ترابیان با بیان اینکه اواخر فروردین و ابتدای اردیبهشت قم با بارش‌های خوبی مواجه بوده است، بیان کرد: از ابتدای سال زراعی جدید میزان بارش باران ۶۰ میلی متر بوده که این رقم با توجه به بارندگی در سال زراعی گذشته که رقم ۱۴۰ میلی متر را به ثبت رسانده حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی در عین حال تأکید کرد: طی چندماه آتی انتظار برای بارش بارانی که تا ۱۰ میلی متر بارندگی را به ثبت برساند در قم پیش بینی نمی‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار