در آغاز سال حمایت از کالای ایرانی
نخستین کولرگازی داخلی با اشتغال‌زایی بیش از هزار و 500 نفر از ابتدای سال 97 به بازار عرضه شد.
کد خبر: ۵۹۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ 23 April 2018

به گزارش تابناک قم، مدیر یکی از واحدهای تولیدی داخلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملکرد اقتصاد ایران در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است گفت: البته با وجود رشد اقتصادی شاهد افزایش بیکاری بوده‌ایم که علت اصلی این موضوع ریشه در اقتصاد نفتی ایران دارد.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی ایران ناشی از فروش نفت بوده است، اظهار داشت: بزرگ‌ترین چالش پیش روی اقتصاد ایران اقتصاد نفتی است که راهکار عبور از این چالش، حمایت از کالای ایرانی است.

امیرحسین سیف زاده با اشاره به نام‌گذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان حمایت از کالای ایرانی و رویکرد دولت بر روی این مسئله تأکید کرد: توسعه تولید و اشتغال نیازمند وفاق و گفتمان ملی است.

وی حمایت مسؤولان از تولید ملی، تولید کالای باکیفیت ایرانی و حمایت مصرف‌کننده از کالای ملی را ضامن رشد اقتصادی دانست و یادآور شد: اگر این چرخه در کشور شکل بگیرد قطعاً رشد اقتصادی و در کنار آن رشد اشتغال را خواهیم داشت.

این تولید کننده قمی با اشاره به تلاش 35 ساله مجموعه ایران رادیاتور برای تولید کالای باکیفیت ایرانی تصریح کرد: هدف ما ایجاد انگیزه در مخاطبان نسبت به ترجیح کالای باکیفیت ایرانی بر کالای خارجی است که این مهم منجر به توسعه تولید و افزایش اشتغال می‌شود.

وی با اشاره به اشتغال هزار و 600 کارگر در مجموعه‌های ایران رادیاتور ابراز کرد: بیش از 300 هزار نفر نیز به صورت مستقیم و غیر مستقیم با این مجموعه همکاری می‌کنند که این اتفاق خوب، موجب رشد اقتصادی مطلوب شده و به رهایی از اقتصادی نفتی کمک کرده است.

سیف زاده با بیان اینکه ایران رادیاتور نخستین رادیاتور آلومینیومی را در کشور تولید کرد، گفت: امروز ما سومین کشور تولیدکننده و صادرکننده رادیاتور آلومینیومی هستیم که به سه کشور نیز صادرات داریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های ایران رادیاتور در تولید پکیج‌های گرمایشی خارجی گفت: در حال حاضر 80 درصد تولیدات ما در این زمینه داخلی است و با افتخار در استان قم 93.7 درصد رضایتمندی مشتریان را در خدمات فروش و پرفروش‌ترین محصولات داخلی داریم.

مدیر مجموعه امید گرما از تولید نخستین و تنها کولرگازی داخلی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: طبق اعلام آزمایشگاه، کولرهای ایران رادیاتور ظرفیت واقعی را به مصرف‌کننده اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه این کولرگازی کم‌مصرف است و با قیمت و کیفیت مناسبت و با 60 ماه گارانتی به فروش می‌رسد، ابراز داشت: ورود کولرگازی تولید داخل به عرصه بازار در کشور بیش از هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار