رئيس هیأت ورزش‌هاي نابینایان و كم‌بينايان استان قم:
رئيس هیأت ورزش‌هاي نابینایان و كم‌بينايان استان قم گفت: بانواي نابينا و كم‌بيناي قم بعد از سه سال وقفه، راهي رقابت‌هاي قهرماني كشور شدند.
کد خبر: ۵۹۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳ 23 April 2018

به گزارش تابناک قم،سیدصادق میره‌ای اظهار کرد: پس از سه سال وقفه امروز دو تیم در رشته‌های گلبال و شطرنج بانوان نابینا و کم‌بینا به نمایندگی از هیأت قم راهی مسابقات قهرمانی کشور شدند تا برای کسب عناوین برتر با حریفان خود به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: درنیمه دوم سال گذشته و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیات، ورزش بانوان نابینای استان احیا شد و به دنبال این اتفاق، تمرینات بانوان ورزشکار در چهار رشته گلبال، شطرنج، دوومیدانی و شنا از سر گرفته شد و امروز دو تیم گلبال و شطرنج راهی رقابت‌های قهرمانی کشور شدند.

رئیس هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان قم با بیان اینکه ترکیب این تیم متشکل از 10 ورزشکار است، اضافه کرد: این تیم با ترکیب خانم‌ها محدثه عشقی، فهیمه جعفری، زهره رضوانی، زهرا شجاع، فاطمه عباسی، زهرا بیات و محدثه ظفری به مربیگری خانم نظریان و سرپرستی خانم زهرا احدی اعزام شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی فدراسیون برای برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی نابینایان و کم‌بینایان بانوان کشور، افزود: این دوره از رقابت‌ها را بابلسر میزبانی می‌کند و شطرنج‌بازان شرکت کننده با ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه و بیمه ورزشی سال 1397 روزهای چهارم تا هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

میره‌ای با اشاره به برگزاری این پیکارها در اردوگاه شهید عظیمی بهزیستی بابلسر، عنوان کرد: مسابقات قهرمانی گلبال بانوان کشور نیز به عنوان انتخابی تیم ملی برای شناخت برترین‌ها به منظور حضور در مسابقات گلبال بانوان بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا در بابلسر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌هایی از استان‌های سراسر کشور در این دوره از مسابقات حضور دارند و هدف فدراسیون از برگزاری این پیکارها توسعه رشته گلبال و ایجاد زمینه‌های لازم با انگیزه رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشکاران این رشته در نقاط مختلف کشور است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار