سرپرست پليس راه استان قم مطرح کرد
سرپرست پليس راه استان قم محدوديت و ممنوعيت‌هاي ترافيکي تعطيلات نيمه شعبان را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۹۵۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 24 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، مختار پناهی با اشاره به حضور میلیونی زائران در شهر مقدس قم برای حضور در جشن بزرگ نیمه شعبان گفت: به دلیل افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در این ایام، محدودیت و ممنوعیت تردد برای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور در استان اجرا می‌شود.

وی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از ساعت 12 روز سه شنبه 11 اردیبهشت تا ساعت 24 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت از میدان 72 تن به سمت جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین(روی پل میدان 72 تن به سمت اتوبان "قم-کاشان") تردد کنند.

سرپرست پلیس راه استان قم گفت: از عوارضی اتوبان "قم – کاشان" به سمت میدان 72 تن ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (بعد از عوارضی اتوبان قم - کاشان به سمت رودخانه تغییر مسیر داده و در ادامه از کنار گذر منتهی به خیابان شهید بادیان وارد کمربندی امام علی(ع) و به سمت جاده قدیم "قم-تهران" و سلفچگان) تردد کنند.

پناهی ادامه داد: جاده قدیم "کاشان – قم" نرسیده به پل امیرکبیر به سمت مسجد مقدس جمکران ممنوع بوده و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (کنارگذر پل امیرکبیر وارد اتوبان "کاشان – قم") استفاده کنند.

وی افزود:با توجه به حجم ترافیک در میدان 72 تن وسایل نقلیه سنگین که از اتوبان "قم-کاشان" به مقصد تهران در حرکت هستند باید قبل از رسیدن به عوارضی "قم-کاشان" ، آزاد راه "قم-گرمسار" را برای ادامه مسیر انتخاب و تردد داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار