معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اينكه در موزه دين و دنيا تمامي سؤالات و احكام شرعي زائرين به صورت تجسمي پاسخ داده خواهد شد گفت: اين موزه امروز رأس ساعت پنج بعداز ظهر با حضور آيت الله نوري همداني، توليت مسجد مقدس جمكران و اساتيد و علماي قم افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۹۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ 24 April 2018

به گزارش تابناک قم، ابراهیم صدوقی با اشاره به راه اندازی موزه دین و دنیا در مسجد مقدس جمکران، اظهار کرد: باتوجه به اینکه مسجد مقدس جمکران پایگاه عظیم تشیع بوده و لازم است که زائرین و نمازگزاران این مسجد مقدس با فقه اسلامی آشنا شوند، لذا مؤسسه فقه و زندگی با مسئولیت حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده این موزه را برای پاسخگویی به سؤالات شرعی زائرین برپا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در موزه دین و دنیا تمامی سؤالات و احکام شرعی زائرین به صورت تجسمی پاسخ داده خواهد شد افزود: این موزه امروز هفتم شعبان مصادف با چهارم اردیبهشت ماه رأس ساعت 5 بعداز ظهر با حضور آیت الله نوری همدانی، تولیت مسجد مقدس جمکران و اساتید و علمای قم افتتاح می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: این موزه در صحن حضرت ابراهیم خلیل(علیه السلام) و در شبستان امام هادی(علیه السلام) واقع شده است و برای علاقه مندان حوزه احکام و فقه بسیار جذاب خواهد بود که می‌توانند همه روزه صبح و عصر از این موزه بازدید کنند.

صدوقی تصریح کرد: برای بازدید این موزه تسهیلاتی نیز برای اردوهای دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و همینطور کاروان‌ها در نظر گرفته شده است که می‌توانند با هماهنگی و وقت قبلی از این موزه بازدید کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار