نايب‌رئيس بانوان هیأت فوتبال استان قم خبر داد
نايب‌رئيس بانوان هیأت فوتبال استان قم از برگزاري دوره درجه C مربيگري فوتبال آسيا با حضور مدرس برجسته اين رشته در قم خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 24 April 2018

به گزارش تابناک قم،آمنه رسولی اظهار کرد: با توجه به مسائلی از قبیل تأمین هزینه که از سوی متقاضیان در مورد برگزاری دوره‌های مربیگری فوتبال سطح C ایران و C آسیا در استان قم وجود داشت، در این مدت نسبت به هماهنگی و حل این مسائل اقدام شد و اکنون شرایط برای برگزاری این دوره‌ها فراهم شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور افرادی که قصد حضور در این دوره‌های آموزشی را دارند برای تکمیل مدارک و اقدامات لازم دعوت می‌شود، ضمن اینکه در صورت عدم اطلاع و قطعی کردن ثبت‌نام از سوی متقاضیان و نرسیدن به حد نصاب تعداد مجاز برای برگزاری، زمان برگزاری آن به تعویق خواهد افتاد.

نایب‌رئیس بانوان هیأت فوتبال استان قم افزود: کمیته بانوان هیأت فوتبال قم قصد برگزاری دوره‌های مربیگری C ایران و C آسیا توسط بهترین مدرس و بالاترین سطح اطلاعات را دارد و از جمله مدارک مورد نیاز شرکت در این دوره، عکس تصویر کارت ملی، تصویر شناسنامه، گواهی آخرین مدرک تحصیلی و گواهی برگه کارگزینی در صورت اشتغال در ارگان‌های دولتی است.

وی در ادامه به حضور موفق تیم فوتسال بانوان جواهری ایوبی قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال زنان ایران اشاره و عنوان کرد: این تیم تا پایان هفته سوم رقابت‌ها با کسب دو پیروزی و 6 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی و در فاصله سه امتیازی تیم صدر جدول قرار دارد، ضمن اینکه با تیم دوم جدول نیز امتیازی برابر کسب کرده است.

رسولی عنوان کرد: این تیم به خوبی از مرحله مقدماتی به جمع هشت تیم حاضر در مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال زنان باشگاه‌های کشور راه یافت و اکنون موقعیت بسیار مناسبی برای راه‌یابی به لیگ برتر دارد، امیدوارم نتایج خوب دو هفته اخیر این تیم در بازی‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار