سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم خبر داد
سرپرست هیأت وزنه‌برداري استان قم از برگزاري مسابقات ركوردگيري وزنه‌برداران رده سني پيشكسوتان در سالن شهيد رواقي قم خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ 24 April 2018

به گزارش تابناک قم،یوسف کرمی اظهار کرد: به منظور شناخت نفرات برتر برای عضویت در ترکیب تیم منتخب هیأت وزنه‌برداری قم به رقابت‌های قهرمانی رده سنی پیشکسوتان کشور، رکوردگیری وزنه‌برداران این رده سنی در قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رکوردگیری در حالی انجام می‌شود که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون وزنه‌برداری، مسابقات قهرمانی رده سنی پیشکسوتان کشور پیش‌روی عزیزان پیشکسوت است و هدف ما حضور قوی و آماده پولادمردان با تجربه قم در این دوره از رقابت‌ها است.

سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان قم اضافه کرد: حضور موفق در پیکارهای وزنه‌برداری رده سنی پیشکسوتان کشور اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا این دوره از رقابت‌ها انتخابی تیم ‌ملی به منظور حضور پرقدرت تیم منتخب کشورمان در مسابقات 2018 قهرمانی جهان است.

وی یاد آور شد: تیم ملی وزنه‌برداری رده سنی پیشکسوتان کشورمان قرار است در پیکارهای جهانی 2018 به میزبانی شهر بارسلونا اسپانیا به میدان برود، به همین منظور پیکارهای قهرمانی این رده سنی به عنوان انتخابی تیم ملی روزهای پنج‌شنبه و جمعه 20 و 21 اردیبهشت‌ماه به انجام می‌رسد.

کرمی با بیان اینکه هیأت وزنه‌برداری استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده دارد، ابراز کرد: بر همین اساس هیات وزنه‌برداری استان قم به منظور شناخت نفرات برتر جهت اعزام به این رقابت‌ها، رکوردگیری از پیشکسوتان را انجام می‌دهد.

وی همچنین به شرایط سنی وزنه‌برداران اشاره و اظهار کرد: متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1362 و قبل از آن، روز یکشنبه نهم اردیبهشت‌ ماه از ساعت 17 در سالن وزنه‌برداری شهید رواقی واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر به رقابت با پولاد سرد خواهند پرداخت و بلافاصله نفرات برتر این دوره از مسابقات را به عنوان تیم منتخب رده سنی پیشکسوتان هیأت وزنه‌برداری قم به پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام خواهیم کرد که امیدوارم با دست پر و نتایج خوب همراه باشد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار