رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد
رئيس هیأت دووميداني استان قم گفت: 10 دووميداني‌كار قم در مسابقات قهرماني جوانان كشور براي كسب عناوين برتر با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.
کد خبر: ۵۹۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ 25 April 2018

 

به گزارش تابناک قم،علی رضایی اظهار کرد: بعد از حضور 10 دوومیدانی‌کار قم در مسابقات لیگ طلایی دوومیدانی که با کسب یک نشان طلا همراه بود، اکنون 10 دوومیدانی‌کار دیگر قم آماده حضور موفق در پیکارهای قهرمانی جوانان کشور هستند.

وی ادامه داد: دوومیدانی‌کار طلایی قم در مسابقات لیگ طلایی این رشته رضا ملک‌پور بود که در رشته 400 متر با مانع بالاتر از دیگر رقبای خود و در فاصله‌ای بسیار اندک با حد نصاب مورد نظر فدراسیون دوومیدانی در جایگاه نخست ایستاد و نشان طلا را به ارمغان آورد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم افزود: تیم دوومیدانی رده سنی جوانان قم تمرینات بسیار خوبی زیر نظر کادر فنی خود انجام داده و امروز مشتکل از چهره‌های شاخص و کسانی که به مدال‌آوری آنها امید زیادی داریم برای کسب عناوین برتر راهی مکان برگزاری مسابقات شد.

وی خاطرنشان کرد: این تیم را محمدرضا اسحاقی دبیر هیأت دوومیدانی استان قم و کسی که سال گذشته مربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا بود هدایت می‌کند، ضمن اینکه نفرات ما در رشته‌های 100 متر، 200 متر، 400 متر، 110 متر با مانع، چهار در 400 متر به میدان می‌روند.

رضایی افزود: علی قاسم‌بابایی به همراه محمدباقر محمدی در رشته‌های ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر و چهار در 400 متر، امیر مقدمی در رشته 400 متر با مانع و چهار در 400 متر امدادی، مهدی حاجی‌لو در رشته‌های 400 متر و چهار در 400 متر امدادی با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

وی یاد آور شد: همچنین علی سلامتیان به همراه علی کشاورز در رشته‌های ۱۱۰ متر با مانع و چهار در 100 متر، علی‌محمد زابلی در رشته‌های پرش با نیزه و چهار در 400 متر، سیدعلی حسینی در رشته پرش بانیزه و چهار در 100 متر، محمدتقی مهرعلی در رشته‌های پرتاب وزنه و پرتاب چکش و مهدی رضایی در رشته‌های 100 متر، 200 متر و چهار در 100 متر نمایندگان قم در این رقابت‌ها محسوب می‌شوند و این مسابقات روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار