در رده سني زير 15 سال صورت مي‌گيرد
تيم فوتبال پيام قم بعد از درخشش در مرحله مقدماتي رقابت‌هاي فصل 97 – 1396 ليگ فوتبال نونهالان باشگاه‌هاي كشور راهي مرحله دوم اين بازي‌ها شد.
کد خبر: ۵۹۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ 25 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، اعزام تیم فوتبال نونهالان پیام قم به مرحله دوم رقابت‌های لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور در حالی صورت گرفت که این بازی‌ها در رده سنی زیر 15 سال طبق برنامه‌ریزی فدراسیون به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

با انجام قرعه‌کشی مرحله نهایی مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ فوتبال زیر 15 سال باشگاه‌های کشور، تیم نونهالان پیام قم با تیم‌های مطرح ذوب‌آهن اصفهان، پدیده ساری، جیحون گنبد کاووس و تیم دوم گروه ششم مقدماتی به شکل دوره‌ای به رقابت خواهد پرداخت.

پیام قم پس از صعود موفقیت‌آمیز از مرحله مقدماتی این رقابت‌ها، در این مرحله یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم است، گروهی که پنج تیم در آن قرار گرفته‌اند و باید مسابقات خود را در روزهای شانزدهم تا بیستم اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار کنند.

نماینده فوتبال قم در این مرحله چهار بازی با حریفان خود انجام می‌دهد و چنانچه صدرنشین گروه شود به مرحله بعد صعود می‌کند و اگر در جایگاه دوم قرار بگیرد عملکرد این تیم با تیم دوم گروه سوم که آن گروه نیز پنج تیمی است مقایسه شده و تیمی که وضعیت بهتری داشته باشد جواز صعود را به دست خواهد آورد.

اسفند ماه سال گذشته بود که تیم فوتبال پیام قم با کسب رتبه دوم مرحله مقدماتی فصل 97 – 1396 لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور مجوز صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها را کسب کرد، در حالی که با سهیل دیگر نماینده قم در یک گروه قرار داشت و بازی‌ها به میزبانی باشگاه سهیل قم به انجام رسید.

تیم فوتبال پیام قم در گروهی که بازی‌های آن از مرحله مقدماتی فصل جدید لیگ فوتبال نونهالان باشگاه‌های کشور در قم به انجام رسید، به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی این دوره همراه با تیم فوتبال آکادمی کیا تهران به دور دوم مسابقات زیر 14 سال ایران راه یافت، در حالی که تیم زیر 14 سال پیام نیز از مرحله مقدماتی لیگ این رده سنی صعود کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار