مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: سال گذشته 12 تن سوهان قم به کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا صادر شد و یک فروشگاه دائمی برای عرضه سوهان قم در ایام نیمه شعبان در شهر نیویورک افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۹۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 25 April 2018

به گزارش تابناک قم، امیر طیبی نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به گازرسانی به شهرک‌های صنعتی استان قم اظهار کرد: 200 هزار مترمکعب گاز به این شهرک‌ها تخصیص پیدا کرده است که این مساله با همکاری شرکت گاز ممکن شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته با وجود رکود اقتصادی، 197 هکتار زمین به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان قم واگذار شد، موقعیت جغرافیایی استان و تلاش مدیران قمی دلیل این موفقیت بود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: تکیه به داشته‌های درونی و استفاده از ظرفیت‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی اهمیت زیادی دارد، صنعت مبلمان از صنایع بومی استان قم است که 40 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند، شهرک صنعتی ثامن برای فعالان صنعت چوب و مبلمان در نظر گرفته شده است و به دنبال افزایش ارزش افزوده این صنعت هستیم.

طیبی نژاد با اشاره به صادرات صنعت مبلمان استان قم اظهار کرد: سال گذشته تولیدکنندگان استان توانستند به کشور لهستان مبلمان صادر کنند، خوشه چوب و مبلمان در استان قم فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: باید واحدهای تولیدی استان قم در هنگام تولید مورد رصد قرار بگیرند تا کیفیت کالاهای تولیدی در شأن مصرف کنندگان باشد، باید همچنین اعتباراتی برای بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی استان در نظر گرفته شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: برداشتن گره‌ها در عرصه اداری همچون مالیات و بیمه از پیش روی تولید کنندگان اهمیت زیادی دارد، باید به کمک تولیدکنندگان برویم تا آن‌ها بتوانند با رقبای خود در زمینه قیمت تمام شده در بازارهای صادراتی رقابت کنند.

طیبی نژاد با اشاره به ایجاد خوشه جدید در استان قم اظهار کرد: امسال به دنبال ایجاد خوشه پوشاک در استان هستیم تا بتوانیم تولیدکنندگان پوشاک استان را حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: راه برای صادرات سوهان استان قم به کشورهای خارجی باز شده است. سال گذشته 12 تن سوهان قم به کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا صادر شد و یک فروشگاه دائمی برای عرضه سوهان قم در ایام نیمه شعبان در شهر نیویورک افتتاح می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار