معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حدود ۲۰۰ دفتر رسمی مشاوره ازدواج در استان‌ها وجود دارد، گفت: ۳۷ درصد طلاق‌ها در کشور برای ازدواج‌های زیر یک سال است.
کد خبر: ۵۹۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 25 April 2018

به گزارش تابناک قم، محمدمهدی تند گویان ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و امام‌جمعه قم، با اشاره به فعالیت تشکل‌ها در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: حدود دو هزار تشکل در کشور وجود دارد که در بخش‌های مختلف ازجمله اقتصادی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

وی مردم‌نهاد بودن تشکلات را مورد توجه قرار داد و افزود: درمجموع تشکل‌هایی که در کشور وجود دارد هیچ‌گونه دستگیری پیرامون اغتشاشات اخیر نداشته‌ایم که در واقع این امر نشان از مردم‌نهاد بودن این تشکل‌ها هستند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حدود 200 دفتر رسمی مشاوره ازدواج در استان‌ها وجود دارد، تصریح کرد: در موضوع طلاق حدود 10 درصد کاهش داشته‌ایم که البته با آمارهای هشداردهنده‌ای مانند بودن 37 درصد طلاق‌ها در کشور برای ازدواج‌های زیر یک سال و 47 درصد آن برای زیر 5 سال است.

وی به پرداخت وام ازدواج اشاره و عنوان کرد: یک‌میلیون نفر برای دریافت وام ازدواج در نوبت بودند که به‌غیر از 150 هزار نفر مابقی آنان پرداخت‌شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار