معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر بالغ‌بر ۲ هزار تشکل جوان در کشور شکل‌گرفته که هدف‌گذاری دولت در این زمینه دست یافتن به ۴ هزار تشکل تا پایان سال جاری است.
کد خبر: ۵۹۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 25 April 2018

به گزارش تابناک قم، محمدمهدی تندگویان ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله اعرافی که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، اظهار داشت: فضای مجازی آسیب‌ها و تهدیدات فراوانی را پیش روی جوانان کشور قرار داده است.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر بی‌اعتمادی به جوانان در واگذاری مسئولیت‌های بزرگ، ادامه داشته و عامل بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کشور به دلیل بی‌اعتمادی به جوانان در عرصه مدیریت کشور بوده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات فرهنگی موجود در کشور گفت: عدم ارتباط درست و منطقی بین جوانان و فرهنگ و ارزش‌های ملی و مذهبی، سبب ایجاد مشکلات و آسیب‌های جدی در کشور شده است.

تند گویان معضل بیکاری را موردتوجه قرارداد و عنوان کرد: بیکاری ازجمله مهم‌ترین وجدی‌ترین آسیب‌های کشور بوده و تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان در راستای کاهش این معضل و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است.

وی با تأکید بر اهمیت شکل‌گیری شبکه تشکل طلاب جوان، تصریح کرد: ازجمله اهداف و پیشنهاد‌ها این وزارتخانه بر شکل‌گیری شبکه تشکل طلاب جوان در کشور بوده که در صورت تحقق می‌توان انتظار داشت که بخشی از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی تعدیل شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اعلام آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با حوزه علمیه در رابطه با شکل‌گیری شبکه تشکل طلاب جوان، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که این تفاهم‌نامه منعقد و طبق اهداف مندرج عملیاتی شود، می‌تواند اتفاقات ارزشمندی را رقم بزند و سبب ایجاد رونق گردد.

تند گویان ادامه داد: در حال حاضر بالغ‌بر دو هزار تشکل جوان در کشور شکل‌گرفته که هدف‌گذاری دولت در این زمینه دست یافتن به چهار هزار تشکل تا پایان سال جاری است و مهم‌ترین هدف از ایجاد این تشکل‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار