رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم مطرح کرد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: 92 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان داریم که برخی از این پروژه‌ها تکمیل شدند و به بهره برداری رسیدند.
کد خبر: ۵۹۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ 25 April 2018

به گزارش تابناک قم، سید حسن رضوی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت اقتصاد کشور اظهار کرد: از اوایل سال جاری در اقتصاد کلی کشور تغییرات گسترده ای به وجود آمد و روند و جهت‌گیری‌های کشور در زمینه صادرات دچار تحولات و تغییرات خاصی قرار گرفت که همراه تهدیدات، فرصت‌هایی را هم برای کشورمان به وجود آورد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تاکیدات زیادی بر اقتصاد مقاومتی داشتند و بر ارتقای کیفیت کالاهای ایرانی تاکید کردند تا خرید این کالاها برای مردم به صرفه باشد، استفاده از ظرفیت‌های کشورهای همسایه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، همچنین مدیریت واردات هم ضروری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم افزود: سرمایه گذاری در بخش تولید در نگاه مقام معظم رهبری عبادت است، باید مدیران از بخش تولید حمایت کنند و مانع از ورود کالاهای قاچاق به کشورمان شوند.

رضوی با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان قم اظهار کرد: از 92 پروژه اقتصاد مقاومتی استان، چند پروژه پیشرفت فیزیکی مناسبی ندارد، البته برخی از این پروژه‌ها هم تکمیل شدند و به بهره برداری رسیدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پروژه نصب شیرآلات کاهنده مصرف آب در ادارات استان قم جزو پروژه‌هایی است که به نتیجه نرسید، پروژه زنجیره پرورش بلدرچین در استان قم جزو پروژه‌هایی است که پیشرفت مناسبی ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار