نخستین جشنواره شناسایی و تجلیل از زنان توانمند و تأثیرگذار در استان قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳ 26 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، آزاده لاجوردی در نشست خبری نخستین جشنواره شناسایی و تجلیل از زنان توانمند و تأثیرگذار استان قم با اشاره به اهمیت توانمندسازی زنان در جامعه اظهار داشت: این جشنواره باهدف توانمندسازی زنان و شناسایی و تقدیر از بانوان کارآفرین استان برگزار می‌شود.

وی یکی از بخش‌های مهم رسیدن به توانمندی را آموزش صحیح و مطابق با نیازهای بازار روز دانست و افزود: سرفصل‌های آموزشی با توجه به نیاز جامعه و بازار کار تعریف‌شده و اولویت بر ایجاد مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانواده است تا بتوانند در کنار استقلال مالی با نظارت بر تربیت صحیح فرزندان آینده بهتری برای کشور رقم بزنند.

رئیس نخستین جشنواره "شناسایی و تجلیل از زنان توانمند و تأثیرگذار استان" تصریح کرد: برای ایجاد انگیزه و خودباوری در بین زنان آغاز فعالیت خود را با تجلیل از کارآفرینان برتر استان قرار داده‌ایم تا بستر مناسب برای آشنایی بیشتر زنان کارآفرین در کنار هم باشد و بهتر بتوانند تجارب خود را باهم به اشتراک بگذارند.

وی ایجاد فضای هم‌افزایی، رقابت و تلاش را در جهت بهبود محیط کسب‌وکار بانوان حائز اهمیت دانست و گفت: با ایجاد شور و انگیزش در میان بانوان کارآفرین جهت ارتقاء استاندارهای کسب‌وکاری بانوان می‌توانیم شاهد اتفاقات بزرگی در بین بانوان جامعه که نیمی از نیروی فعال جامعه هستند، باشیم.

لاجوردی برگزاری این همایش را با همکاری جمعی از ارگان‌های دولتی و مدیریتی استان اعلام و خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری استانداری قم، فرمانداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل بهزیستی استان قم، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اتاق اصناف، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و همچنین دانشگاه‌های پردیس فارابی، دانشگاه آزاد، دانشگاه جامع علمی کاربردی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم برگزار می‌شود.

وی همچنین از امضا تفاهم‌نامه‌هایی با ارگان‌های مربوط برای همکاری متقابل خبر داد و افزود: این همایش در تاریخ 10 اردیبهشت سال جاری در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزارشده و در این مراسم از 10 نفر از کارآفرینان موفق زن استان نیز جلیل می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار