در مسجد مقدس جمکران؛
همایش مسئولان هیئت‌های مذهبی استان قم در آستانه سالروز ولادت امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 26 April 2018

به گزارش تابناک قم، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان قم شامگاه چهارشنبه در این همایش نقش هیئت‌های مذهبی را در تقویت پایه‌های نظام و انقلاب، برجسته دانست.

حسن مالکی‌نژاد بر لزوم توجه به فعالیت‌های قرآنی در هیئت‌های مذهبی تأکید کرد و افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) اهل بیت و قرآن کریم را به عنوان دو گوهر گران‌بها برای ما به امانت گذاشتند، بنابراین باید علاوه بر توسل به اهل بیت، نسبت به توسعه فعالیت‌های قرآنی در هیئت‌های مذهبی اهتمام داشته باشیم.

وی از امضای تفاهم‌نامه‌ای میان مسئولان شورای هیئت‌های مذهبی و مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه، هیئت‌های مذهبی می‌توانند در طول سال از ظرفیت این مسجد برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این همایش بر لزوم توجه به روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، تفسیر قرآن و نهج البلاغه و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

 حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران یکی دیگر از سخنرانان این همایش بود که مسئولان هیئت‌های مذهبی را به برپایی نماز جماعت اول وقت، هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان و پیوند قرآن و اهل بیت در برنامه‌های مذهبی تأکید کرد.

در پایان این همایش از خدمات ۱۲ ساله حجت‌الاسلام سید محمد چهل اخترانی رئیس سابق شورای هیئت‌های مذهبی و تعدادی از اعضای این شورا قدردانی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار