مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: به دلیل مشکلات بروکراسی اداری در زمینه صدور مجوز برای بستن اتوبان قم تهران، پروژه احداث پل ورودی شهرک صنعتی شهاب به اتمام نرسید.
کد خبر: ۵۹۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 26 April 2018

به گزارش تابناک قم،امیر طیبی نژاد با اشاره به وضعیت احداث پل ورودی شهرک صنعتی شهاب اظهار کرد: احداث این پل از تیرماه سال گذشته آغاز شد و قول داده بودیم که این پل را در عرض 9 ماه به بهره برداری برسانیم، اما به دلیل مشکلات بروکراسی اداری در زمینه صدور مجوز برای بستن اتوبان قم-تهران، پروژه احداث پل ورودی شهرک صنعتی شهاب به اتمام نرسید.

وی ادامه داد: برای تکمیل پل ورودی شهرک صنعتی شهاب تنها لازم است که دو روز اتوبان قم-تهران بسته شود تا پروژه احداث این پل تکمیل شود. قرار است که یک جاده انحرافی احداث شود تا امکان بستن موقت اتوبان قم- تهران باشد و احداث این جاده انحرافی بار مالی به شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم وارد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: احتمال دارد که بعد از ایام نیمه شعبان و کم شدن بار ترافیکی اتوبان قم-تهران و بستن موقت این اتوبان، امکان تکمیل پروژه پل ورودی شهرک صنعتی شهاب فراهم شود، هر زمانی که اتوبان قم تهران بسته شود، آمادگی برای تکمیل این پروژه را داریم.

طیبی نژاد در خصوص وضعیت واگذاری زمین در شهرک صنعتی شهاب خاطرنشان کرد: واگذاری زمین در این شهرک به صنوف در حال انجام شدن است، این مساله نیاز به مصوبه شورای برنامه ریزی استان قم داشت که اخذ شد، همچنین هیچ مشکلی برای ساخت و ساز در شهرک شهاب برای اصناف وجود ندارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار