رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم:
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر دمای استان به 28 درجه خواهد رسید.
کد خبر: ۵۹۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 26 April 2018

به گزارش تابناک قم،محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان نیمه ابری تا ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید و رگبار باران است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 14 درجه و 28 درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شمال شرقی و با حداکثر سرعت 65 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، فردا حداقل و حداکثر دما در قم 13 درجه و 27 درجه است.

قاضی با بیان اینکه فردا آب و هوای استان قم نیمه ابری تا ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد و در پاره ای از نقاط رگبار باران است، گفت: در روز شنبه هفته آینده آب و هوای استان قسمتی ابری در برخی از ساعات همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید است.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت است، در آن روز حداقل و حداکثر دمای استان 12 درجه و 28 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 11 درجه و 28 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با 10 درجه و شهر قم با 28 درجه بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار