استاندار قم:
استاندار قم گفت: برای رسیدن به تولید و اشتغال بالا و سرمایه گذاری مناسب در جامعه، باید قوانین مزاحم حذف شود.
کد خبر: ۵۹۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ 26 April 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه و رونمایی از سند توسعه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال قم، افزود: باید با استفاده از حداکثر اختیارات قانونی از قوانین موجود برای حل مشکلات استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: مسئولان و مدیران باید برای سرمایه گذاری که منجر به تولید و اشتغال شود، بسترسازی نمایند.

وی با تبریک هفته کار و کارگر، گفت: رشد و توسعه کشور در گرو اشتغال و تولید است که اگر زحمات و تلاش های کارگران نبود به طور حتم درعرصه اقتصاد چیزی برای گفتن نداشتیم.

صادقی تصریح کرد: تلاش ما در چند سال گذشته با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید که موضوع محوری اقتصاد را در پیش گرفته و همچنین شعارهای سال که در محور اقتصاد مقاومتی است، در راستای تحقق سیاست های اقتصادی می باشد.

وی افزود: اگر به تمام مسائل اقتصادی به خوبی توجه کنیم و برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم، به طور حتم به نتیجه مناسبی در عرصه تولید و اشتغال دست می یابیم.

وی گفت: با همتی که مجموعه معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری انجام داد توانستیم سند توسعه سرمایه گذاری، تولید و اشتعال را تهیه کنیم که امیدواریم بتوانیم با توجه به همه بررسی های دقیق و پیش بینی هایی که در این سند انجام شده، این فرآیند را اجرایی نماییم.

استاندار قم افزود: اطمینان دارم با دلسوزی کارگران و توجه وزیر کار به حوزه کارگری، می توانیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم و در ارتقاء معیشت کارگران تاثیر خود را داشته باشیم.

در این آیین که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، از 29 کارگر نمونه تجلیل و از سند توسعه سرمایه گذاری، تولید و اشتغال قم رونمایی شد.

بر اساس این سند که وظایف دستگاه های مختلف به صورت مشخص تدوین شده است، باید با همکاری بخش دولتی قم و بخش خصوصی 14 هزار و 810 شغل با اعتباری بالغ بر 42 هزار و 43 میلیارد ریال در سال 97 ایجاد شود.

چهارم تا یازدهم ازدیبهشت ماه هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار