مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: بیش از یکصد نفر از اساتید تفسیر قرآن کریم از سوی سازمان تبلیغات، مجمع عالی تفسیر و دارالقرآن علامه طباطبایی در ایام ماه مبارک به استان‌های مختلف کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۰۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 12 May 2018

به گزارش تابناک قم، مرتضی نجفی قدسی در شانزدهمین همایش اساتید تفسیر قرآن با موضوع "تفسیر قرآن در رمضان" که شامگاه جمعه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به لزوم بیان تفسیر در برنامه‌های تبلیغی ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن هستیم این همایش با موضوع تفسیر قرآن کریم برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت ترویج معارف الهی افزود: بیش از یکصد نفر از اساتید حاضر در این همایش از سوی سازمان تبلیغات، مجمع عالی تفسیر و دارالقرآن علامه طباطبایی در ایام ماه مبارک به استان‌های مختلف کشور اعزام می‌شوند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به لزوم آشنایی نسل جوان با خیانت‌های رژیم پهلوی گفت: رضا خان در حق کشورمان جفاهای زیادی کرد اما نسل جوان از این موضوع بی‌اطلاع هستند که باید در این زمینه با اقدامات مناسب ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی دوران سیاه پهلوی را برای آن‌ها تبیین کنیم.

نجفی قدسی با اشاره به ارزش‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید نگاهی به گذشته و 70 سال گذشته و از زمان مشروطه داشته باشیم تا بتوانیم حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن باشیم.

وی بزک کردن دوران پهلوی را جزء اهداف دشمن برشمرد و بیان کرد: رضاخان ظلم‌های بسیاری کرده است و اگر کسی این ظلم‌ها را مطالعه کند نمی‌گوید که روحت شاد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: خداوند را شاکر هستیم که اگر علامه طباطبایی امروز در بین ما نیست اما شاگردان ایشان راه این عالم دینی و مفسر قرآن کریم را ادامه می‌دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار