مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم خبر داد
مدير درمان تأمين اجتماعي استان قم گفت: طرح ارجاع براي ساماندهي خدمات پيگيري مي‌شود تا بيماران ابتدا از سوي پزشك عمومي ويزيت شوند و در صورت نياز به پزشك متخصص ارجاع داده شوند و نوبت‌دهي براي آنها صورت گيرد.
کد خبر: ۶۰۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 13 May 2018

به گزارش تابناک قم،داوود علی محمدی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به دنبال الکترونیکی کردن خدمات خود است اظهار کرد: اکنون در بخش سرپایی مراکز ملکی حذف دفترچه مورد توجه قرار گرفته و بیمار تنها با ارائه یک کارت شناسایی معتبر پذیرش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همه امور مربوط به بیمار به صورت نسخه الکترونیکی و حذف دفترچه انجام می‌شود مگر داروها یا خدماتی که ملزم هستند از بیرون دریافت کنند و در مجموعه وجود نداشته باشد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با بیان اینکه شیوه نوبت‌دهی به صورت روش‌های غیر حضوری مانند تلفن و روش‌های اینترنتی است گفت: طرح ارجاع نیز برای ساماندهی خدمات پیگیری می‌شود تا بیماران ابتدا از سوی پزشک عمومی ویزیت شوند و در صورت نیاز به پزشک متخصص ارجاع داده و نوبت‌دهی شوند.

وی عنوان کرد: تا پایان امسال برنامه‌ریزی شده که 30 درصد بیماران از طریق سیستم ارجاع پذیرش تخصصی شوند.

علی محمدی با بیان اینکه ساماندهی خدمات در دستور کار است تا مردم کرامت لازم را کسب کنند گفت: با توجه به اینکه تقاضا بیش از تعداد ویزیت‌هایی است که روزانه در مراکز درمان تأمین اجتماعی انجام می‌شود بنابراین سعی شده با تمام مراکز در استان قم قرارداد داشته باشیم تا بیمه‌شدگان بتوانند از مؤسسات طرف قرارداد استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار