سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: اگر در فصل بعدی امکانات و شرایط لازم‌ محیا نباشد نمی‌مانم.
کد خبر: ۶۰۵۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ 13 May 2018

به گزارش تابناک قم،داود عاصم آبادی پس از قهرمانی تیم اش در لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشوراظهار داشت: خدا را شاکر هستم که پس سه سال موفق شدیم کار نیمه‌تمام را به پایان برسانیم‌‌ و آرزوی صعود به لیگ برتر را‌ به واقعیت تبدیل کردیم.

سرمربی تیم جوانان صبای قم افزود: در فصلی که قهرمانی را به دست آوردیم تیمی همدل را داشتیم و همه از هیئت فوتبال تا کادر و بازیکنان دنبال صعود بودند تا بخشی از ناکامی‌های صبا جبران شود.

وی گفت: حس خوبی دارم چراکه در این فصل فوتبال قم نتایج قابل قبولی را نگرفته و با این قهرمانی کام فوتبال دوستان را شیرین کردیم‌ و امیدوارم با حمایت‌های همه‌جانبه تیم سالیان سال در لیگ برتر بماند.

عاصم‌آبادی در مورد سطح بازیکنانش بیان کرد: تمام بازیکنانم از سطح خوبی برخوردار هستند و مطمئنم اگر راهشان را درست انتخاب کنند روزی در بالاترین سطح فوتبال ایران توپ خواهند زد.

وی درباره اینکه فصل بعد هدایت صبا را بر عهده‌دار یا خیر؟عنوان کرد: باید شرایط و امکانات فراهم باشد تا بمانم اما هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست برای هر کسی‌ هم که پس از من بیاید آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است تیم فوتبال جوانان صبای قم‌ عصر دیروز در مرحله نهایی لیگ دسته اول کشور با برتری مقابل پارس جنوبی جم به مقام قهرمانی رسید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار