معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: برای سرمایه گذاران دارای اهلیت در استان فرش قرمز پهن خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۰۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 14 May 2018

به گزارش تابناک قم،مهرداد غضنفری با اشاره به ویژگی‌های جریان سرمایه گذاری اظهار کرد: این جریان یک جریان سیال است و در صورت برخورد با موانعی، راهش را تغییر خواهد داد.

وی ادامه داد: سرمایه گذار در استان قم به دنبال منفعت است، اما منافع آن هم به استان می‌رسد، برای سرمایه گذاران دارای اهلیت در استان قم فرش قرمز پهن خواهیم کرد، چرا که وقتی سرمایه گذاری با بروکراسی اداری مواجه شود، در استان سرمایه گذاری نخواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: باید طرح‌های کارشناسی شده را در معرض دید سرمایه گذاران قرار بدهیم و آن‌ها را جذب کنیم. یک مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان قم به وجود آمده و یک پنجره واحد سرمایه گذاری با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است تا زمان بین درخواست سرمایه گذاری و صدور مجوز در قم به دو ماه برسد.

غضنفری با اشاره به لزوم همراهی مدیران استان قم با برنامه‌های استان قم اظهار کرد: مدیران استان باید در راستای سیاست‌های استان عمل کنند.

وی ادامه داد: در سند اشتغال استان قم بیشترین سهم با بخش خصوصی است و جوانب مختلف در این سند پیش بینی شده است، قصد داریم که سرمایه گذاران بخش خصوصی با ثروت خودشان در استان قم سرمایه گذاری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود: رهبر معظم انقلاب فرماندهی اقتصاد مقاومتی را به دولت دادند، اما این مساله نافی نقش دیگر قوا نیست ، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان هم نقش زیادی در این زمینه دارند.

وی خاطرنشان کرد: شعار امسال حمایت از کالای داخلی است و مخاطب مقام معظم رهبری، مردم، مدیران و هم فعالان بخش تولید و اصناف هستند، همه تکالیفی داریم که اگر به آن‌ها به درستی عمل کنیم، شعار سال به خوبی محقق خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار