پدر شهید حججی:
پدر شهید حججی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک راه حق است و شهدایی همچون شهید حججی سند حقانیت انقلاب هستند.
کد خبر: ۶۰۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ 14 May 2018

به گزارش تابناک قم، محمد رضا حججی ظهر امروز در همایش مبلغین طرح ضیافت الهی در سالن همایش‌های مزار امامزاده سید علی با اشاره به ویژگی‌های شهدا اظهار کرد: همه شهدا ذخایر الهی هستند، شهید حججی به دلیل خلوص خود کار بزرگی را انجام داد، او خالصانه خداوند را عبادت می‌کرد.

وی ادامه داد: شهید حججی در وصیت نامه خود نوشت که می‌خواهم دو بار شهید بشوم، این به دلیل شناخت خداوند توسط این شهید حججی بود و او شهادت با درد را می‌خواست.

پدر شهید حججی افزود: این شهید براساس بیان مقام معظم رهبری حجت خداوند بود، اگر کسی مخلصانه برای خداوند کار کند، نیازی به تبلیغ ندارد. خداوند مبلغ بسیار خوبی برای انسان است، شهید حججی یک پاسدار عادی بود، اما به دلیل اخلاص در میان مردم شناخته شد.

حججی، انقلاب اسلامی را یک راه حق دانست و تصریح کرد: شهدایی همچون شهید حججی سند حقانیت انقلاب هستند، باید در راه شهدا بمانیم، ثابت قدم ماندن در راه شهدا به مراتب سخت تر از شهادت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهادت شهید حججی انعکاس زیادی در داخل و خارج از کشور داشت و افراد زیادی را تحت تاثیر قرار داد، حتی برخی از طرفداران داعش با شهادت مظلومانه شهید حججی، از طرفداری از این گروه دست برداشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار