در لیگ برتر فوتسال امید؛
تیم فوتسال آپکو پارس قم دور رفت از مرحله گروهی نخست لیگ برتر فوتسال امید را با صدرنشینی به پایان برد.
کد خبر: ۶۰۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 14 May 2018

به گزارش تابناک قم، یکی از ۲ نماینده قم در لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور توانست در پایان دور رفت مرحله گروهی بدون شکست در صدر جدول قرار گیرد و نام خود را به عنوان گزینه اصلی صعود از این گروه به مرحله پایانی مطرح کند.

تیم فوتسال امید آپکو پارس قم در پنجمین و آخرین مسابقه خود در رشت، میزبان مسابقات برابر تیم پرسپولیس خوزستان به تساوی ۳ بر ۳ دست پیدا کرد و با کسب یک امتیاز این بازی با ۱۱ امتیاز در صدر جدول دور رفت ایستاد.

شاگردان سید وحید غیاثی در رشت ۵ بازی برگزار کردند که علاوه بر تساوی برابر پرسپولیس خوزستان، در بازی با میزبان مسابقات، شهرداری رشت نیز یک بر یک به تساوی رسیدند اما از ۳ بازی دیگر خود امتیاز کامل را به دست آوردند.

برتری ۴ بر یک برابر پدیده ساری از نتایج ارزشمند تیم آپکو پارس بود و این تیم در ادامه توانست پدیده اصفهان را ۳ بر صفر شکست دهد و آخرین برد خود در این مرحله را با حساب ۲ بر صفر برابر تیم موعود پیرادل مشهد، مدافع عنوان قهرمانی کسب کند.

در پایان دور رفت این گروه، پس از تیم آپکو پارس قم تیم‌های شهرداری رشت و پدیده ساری مدعی صعود هستند و فاصله نزدیک امتیازات سبب شده پرسپولیس خوزستان و حتی در شرایطی موعود پیرادل مشهد نیز نیم نگاهی به شگفتی سازی در دور برگشت داشته باشند.

میزبان دور برگشت این مسابقات به زودی اعلام خواهد شد و تیم فوتسال آپکو پارس قم با برگزاری ۵ مسابقه دیگر در صورت حفظ جایگاه اول یا دوم گروه به مرحله نهایی صعود می‌کند که در آن مرحله ۲ تیم برتر گروه‌های ۲ گانه برای تعیین قهرمان فصل به صورت دوره‌ای و تک بازی با هم روبرو می‌شوند.

سال گذشته از ۴ تیم صعود کننده به مرحله نهایی ۲ تیم، قمی بودند که تیم هیئت فوتبال قم در رده دوم و تیم آتلیه طهران قم در جایگاه سوم لیگ برتر امید قرار گرفتند اما هر ۲ نماینده فوتسال قم امسال با ماهیت جدیدی روانه لیگ امید شده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار