رئيس هیأت پزشكي ورزشي استان قم خبر داد
رئيس هیأت پزشكي ورزشي استان قم از ثابت ماندن هزينه بيمه ورزشي براي ارائه خدمات پزشكي به ورزشكاران و قهرمانان قمي در سال 1397 خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ 15 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،محمد گلفشان اظهار کرد: امسال تعرفه بیمه پزشکی ورزشی برای ورزشکاران نیز برای چهارمین سال متوالی ثابت مانده و این هزینه معادل ۱۵۰ هزار ریال است، ضمن اینکه بیمه از زمان ثبت به مدت یک سال کامل اعتبار دارد.

وی افزود: سطح تعهد فدراسیون پزشکی ورزشی در برابر بیمه شدگان معادل ۱۵ درصد افزایش یافته است، به طوری که سقف هزینه درمان هفت و نیم میلیون تومان است و حداکثر غرامت پرداختی برای نقص عضو معادل سیزده و نیم میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس هیأت فوتبال استان قم افزود: ورزشکاران و قهرمانان عزیز با بهره‌گیری از کارت بیمه ورزشی، در صورت مواجهه با مصدومیت، امکان استفاده از ۴۰ جلسه فیزیوتراپی رایگان را دارند، ضمن اینکه در زمینه مشاوره تغذیه، تمهیدات خوبی برای دارندگان کارت بیمه ورزشی پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی یاد آور شد: افرادی که به شکل آزاد به مرکز مشاوره تغذیه هیأت پزشکی ورزشی استان قم مراجعه کنند و کارت بیمه ورزشی نداشته باشند با هزینه ۳۰ هزار تومان از این خدمات بهره می‌برند اما نفراتی که کارت بیمه ورزشی دارند تنها با پرداخت 15 هزار تومان از مشاوره تغذیه بهره‌مند خواهند شد.

گلفشان در پایان اظهار کرد: ورزشکاران اگر کارت بیمه ورزشی دریافت نکرده‌اند با مراجعه به دفتر هیأت پزشکی ورزشی در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی برای این منظور اقدام کنند، زیرا هیأت پزشکی ورزشی در دو نوبت صبح و عصر خدمات‌رسانی می‌کند، ضمن اینکه امکان ثبت‌نام و دریافت آنلاین کارت بیمه نیز وجود دارد، زیرا پرینتی که سایت در اختیار افراد می‌گذارد در واقع کارت بیمه آنها محسوب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار