رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم مطرح کرد
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تبریک بمناسبت نزدیک شدن ماه مبارک رمضان نکاتی را در خصوص رعایت شؤونات این ماه مبارک متذکر شد.
کد خبر: ۶۰۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 15 May 2018

به گزارش تابناک قم، پیام کاویانی اظهار کرد: تمام واحدهای صنفی مسافر پذیر براساس طرح زمان بندی فعالیت ابلاغی از سوی اداره نظارت براماکن عمومی ناجا ملزم به فعالیت بوده ضمن اینکه رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه خواری الزامی و در صورت تخلف واحد صنفی پلمب خواهد شد.

وی افزود: تمام واحدهای صنفی جگرکی، آبمیوه و بستنی، ساندویچی، پیتزا و کبابی ملزم به تعطیلی کامل تا نیم ساعت قبل از اذان مغرب بوده و در صورت فعالیت نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.

کاویانی ادامه داد: تمامی کافی شاپ‌ها و رستوران‌های داخل هتل‌ها و مراکز اقامتی ملزم به رعایت استتار کامل بوده و حق پذیرش مشتریان خارج از مسافران همان هتل نخواهند داشت.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: هرگونه تظاهر به روزه خواری در هریک از واحد‌های صنفی توسط متصدیان یا مراجعان ممنوع بوده و در صورت مشاهده واحد صنفی پلمب خواهد شد.

وی گفت: براساس مصوبه کمیسیون نظارت شهرستان تمام اغذیه فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی و جگرکی و کبابی صرفا در ایام ماه مبارک رمضان مجاز به فعالیت از یک ساعت قبل از افطار تا یک ساعت قبل از سحر هستند.

کاویانی اعلام کرد: دکه‌ها و مراکز پذیرائی داخل پایانه‌های مسافربری و همچنین ایستگاه راه آهن ملزم به رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه خواری بوده و در صورت تخلف نسبت به پلمب واحد صنفی اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان ابراز کرد: هیچ یک از قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های سنتی سطح شهر حق فعالیت در طول روز را نداشته و در صورت مشاهده واحد صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمام صنوف خدماتی که قصد ارائه خدمات در طول ماه مبارک رمضان را دارند صرفا مجاز به فعالیت با مجوز اداره نظارت بر اماکن عمومی بوده در غیر این صورت از فعالیت آنان ممانعت به عمل می‌آید؛ سوپر مارکت‌ها و خواربارفروشی‌ها صرفا مجاز به ارائه مواد خوراکی به صورت بیرون بر بوده وحق پذیرش مشتری و سرو مواد خوراکی و یا نوشیدنی تا قبل از اذان مغرب را ندارند.

کاویانی تاکید کرد: سینماها می‌توانند در ایام ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر از افطار تا سحر با رعایت ضوابط انتظامی فعالیت کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و تعطیلی برخی مدارس، استخرهای شنا می‌توانند در طول روز با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان و ضوابط و مقررات مربوطه به افراد زیر سن تکلیف خدمات آموزشی و ورزشی ارائه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار