کد خبر: ۶۰۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳ 16 May 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری،‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم در تاریخ سوم اردیبهشت ماه امسال در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم، با انتقاد از عدم اهتمام برخی مدیران استانی در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تأکید کرد: مدیر شهرک‌های صنعتی قم به‌عنوان یک مدیر بی‌انضباط از این به بعد حق حضور در جلسات ستاد تسهیل را نداشته و تمام موارد مربوط در این زمینه در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بررسی می‌شود.

همین صحبت آقای معاون کافی بود که تمامی خبرگزاری ها و روزنامه ها، امیر طیبی نژاد را به عنوان یک مدیر بی انضباط معرفی کرده و دلیل حال بد تولید و اقتصاد قم را بهتر متوجه شوند.

به دنبال خبررسانی های گسترده در این زمینه و هجمه ای که بر دوش این شرکت بود، روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قم دو روز بعد یعنی در تاریخ پنجم اردیبهشت سراسیمه خبری را به رسانه ها اعلام کرد، مبنی بر اینکه؛ فروشگاه دائمی عرضه سوهان قم در نیویورک همزمان با نیمه شعبان افتتاح می شود؛ که البته همان موقع خبرنگاران قم بیان کردند این ادعا بدون تایید منابع خارج از شرکت شهرک های صنعتی قم ارزش خبری ندارد.

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قم اعلام کرد، امیر طیبی‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری گفت: درسال گذشته 12 تن سوهان قم به کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا صادر شد و یک فروشگاه دائمی برای عرضه سوهان قم در ایام نیمه شعبان در شهر نیویورک افتتاح می‌شود.

حال بعد از نزدیک به دو هفته از این خبر پروپاگاندایی روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم، که به نظر می رسد تنها برای فرار از گفته معاون استاندار مبنی بر بی انضباطی مدیر دستگاه بوده است، هیچ خبری از افتتاح فروشگاه سوهان قم در نیویورک نیست و هر زمان نیز که سراغ آن را می گیریم، هیچ جوابی برای ارائه داده نمی شود.

امیر طیبی نژاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم در گفتگو با خبرنگار ما با ناراحتی از اینکه چرا این موضوع را پیگیری می کنید گفت: "چرا فقط این موضوع کاری را دنبال می کنید، ما این همه کار انجام داده ایم و اصلا از آن حرفی نمی زنید."

وی بیان داشت: "من این حرف را در کارگروه اقتصاد مقاومتی زدم و روابط عمومی ما هم یک خبری تهیه و ارسال کرده است!"

طیبی نژاد در بخشی از این گفتگو بیان داشت که بروید و از خود فردی که قرار است این فروشگاه را افتتاح کند، سوال بپرسید اما زمانی که خبرنگار ما اسم فرد سرمایه گذار را خواستار شد پاسخ داد: "نمی توانم اسم آن فرد را به شما بگویم، اجازه بدید کارها وقتی انجام شد بعدا خود فرد را معرفی می کنیم که خودش بیایید و صحبت کند."

از سوی دیگر طی گفتگویی با مسئولان اتحادیه سوهان پزان استان قم، آنها هیچ اطلاعی از راه اندازی این فروشگاه نداشته و تنها گفته اند که سال گذشته 13 تن صادرات به کشورهای اروپایی آمریکایی داشته ایم.

حال باید دید که شرکت شهرک های صنعتی قم چه تلاشی برای پاسخ دادن به افکار عمومی و تعیین تکلیف این فروشگاه در چنین موقعیتی دارد که البته بهترین راه حل، صادقانه برخورد کردن با مردم است.

مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان قم نباید فراموش کنند که قانون دسترسی آزاد به اطلاعات وجود دارد و باید همانند یک اتاق شیشه ای رفتار کنند، نه اینکه خبرنگار و مردم را متهم به این موضوع کنند که چرا اصلا در حال پیگیری موضوع هستید.

از سوی دیگر امید است که مسئولان امر نظارت بیشتری به خبرهای منتشره توسط روابط عمومی های خود داشته باشند یا بعد از این همه پیگیری پاسخی به ادعای خود بدهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار